کد خبر: ۲۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 17
هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ ابتدایی سال جاری مکالماتی با سایر اپراتورهای همراه، تلفن ثابت و مکالمات بین‌الملل داشتند که از حداقل ۱۱۹۱ دقیقه مکالمه تا حداکثر سه میلیارد و ۹۹۱ میلیون دقیقه را شامل می‌شود.

به گزارش آی تابناک : با گذشت ۲۵ سال از عرضه‌ اولین سیم‌کارت تلفن همراه در ایران، امروزه بسیاری از مکالمات مردم از طریق تلفن‌های همراه انجام می‌شود. مطابق آمار منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هر یک از اپراتورها در سه ماهه‌ ابتدایی سال جاری، مکالمات ورودی و خروجی متفاوتی داشتند.

اپراتور همراه اول در مجموع بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور همراه اول به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور همراه اول داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور همراه اول به تفکیک در جدول زیر  آمده است.

همچنین اپراتور ایرانسل در مجموع بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از سه میلیارد دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور ایرانسل داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور ایرانسل به تفکیک در جدول زیر  آمده است.

اپراتور رایتل نیز در مجموع بیش از ۳۱۳ میلیون دقیقه مکالمه‌ خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورهای همراه و بیش از ۴۰۹ میلیون دقیقه مکالمه‌ ورودی از سایر اپراتورهای همراه به اپراتور رایتل داشته است. مکالمات ورودی و خروجی اپراتور رایتل به تفکیک در جدول زیر آمده است.



منبع : ایسنا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار