کد خبر: ۲۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 15
اگر از جمله افرادی باشید که روحیه مسافرت‌های ساده با رفتن به دل طبیعت داشته و یا به صورت کلی دوست دارید یک محصول با باتری عالی و مستحکم داشته باشید گوشی‌های نظامی می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای شما باشند. در حالتی که محبوب‌ترین محصولات این دسته، CATها هستند، شرکت آلمانی Gigaset محصولی را معرفی کرده که شاید خاص طرفداران سری ارزان قیمت نظامی باشد.

به گزارش آی تابناک : اگر مطالب قبلی ما را دنبال کرده باشید حتماً در جریان این موضوع قرار دارید که شرکت‌هایی مانند انرجایزر تا پیش از این تلاش کرده‌اند که با عرضه گوشی‌های با باتری‌های بسیار بزرگی تا 18 هزار میلی‌آمپر ساعت، پاسخگوی نیاز کاربران باشند.

اما یک محصول با عملکرد باتری عالی باید بتواند واقعاً محصولی کاربردی باشد و از آن در شرایط مختلف استفاده کرد؛ عملکردی که طرح‌های اولیه محصولاتی مانند Energizer P18Kدر واقعیت فاقد آن بودند و به همین خاطر هیچ‌گاه به تولید انبوه نرسیدند.

با این حال همان شرکت سازنده گوشی‌های انرجایزر یعنی Avenir Telecom این بار قصد دارد سفارشی جذاب از شرکت آلمانی و معروف گیگاست را ساخته و راهی بازار کند. این گوشی که Gigaset GX290 نام دارد محصولی زیبا و در عین حال بسیار واقعی‌تر از Energizer P18Kاست.

همانطور که می‌دانید گیگاست در واقع بخش موبایل شرکت زیمنس آلمان بود که بعدها با استقلال از بدنه اصلی توانسته در بازار فعالیت خود را آغاز کرده و در بازار اروپا بیشتر با برندDECT شناخته می‌شود.

اما Gigaset GX290 محصولی با باتری بزرگ 6200 میلی‌آمپر ساعتی است که برای شارژ سریع آن توسط شرکت یک شارژر 15 واتی در بسته بندی دستگاه قرار گرفته و با درگاه USB-C شارژ می‌شود.

gigaset-gx290-1.jpg

جدای از ویژگی باتری این گوشی از استاندارد محافظتی IP68 پشتیبانی کرده و ضد آب و گرد و غبار است. همچنین مقاومت در برابر شوک و پرتاب از ارتفاع (کم) نیز از جمله دیگر ویژگی‌های آن است ولی با این حال شرکت سازنده هیچ استاندارد محافظتی نظامی خاصی از سری MIL-STD را برای آن دریافت نکرده است.

نمایشگر 6.1 اینچی LCD که میزان نور زمینه آن تا 520 نیت برای نمایش در زیر تابش مستقیم آفتاب بهینه شده همراه با محافظ صفحه‌ای از نوع Gorilla Glass 3 که روی آن قرار گرفته می‌تواند مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه‌ها و آسیب‌های خارجی داشته باشد.

برای بخش پردازشی دستگاه نیز از یک چیپست Helio P23 شرکت مدیاتک استفاده شده ولی شرکت سازنده به میزان رم دستگاه اشاره‌ای نداشته است. حافظه داخلی دستگاه نیز 32 گیگابایت است و در داخل آن نیز سیستم عامل اندروید 9.0 نصب شده است.

دوربین پشتی دستگاه نیز ترکیبی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی عمق میدان است و زیر ماژول، یک سنسور فیزیکی اثر انگشت نیز قرار گرفته است. برای دوربین سلفی نیز پیشنهاد گیگاست استفاده از دوربین 8 مگاپیکسلی است.

اما در بحث قیمت نیز شرکت سازنده پایه 300 یورویی را در نظر گرفته و قرار است این محصول به صورت محدود و در اروپا عرضه شود.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار