کد خبر: ۲۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 15
HTC پس از آنکه در ماه جولای اعلام کرد که از بازار هند خارج شده است، چند روز پیش با اشاره‌ به محصول جدید خود که یک گوشی هوشمند بود، عنوان کرد که دوباره به این بازار وارد شده است.

به گزارش آی تابناک : گوشی‌ای که چند روز پیش درخصوص آن صحبت شد، Wildfire X است و حالا به‌طور رسمی معرفی شده. البته باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی مورد نظر توسط کمپانی تایوانی HTC ساخته نشده است و برند چینی InOne Smart Technology سازنده آن است که توسط HTC مجوز ورود به بازار هند را کسب کرده است.

مشخصات گوشی HTC Wildfire X

این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن HD+ است که نسبت نمایشگر به بدنه 88.8 درصدی را ارائه می‌کند. ناچی به شکل قطره آب در بالای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده است که پذیرای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه می‌باشد. طرح بدنه پشتی این دستگاه شبیه به آینه سه‌بعدی است و این قاب پذیرای دوربین سه‌گانه گوشی و حسگر اثر انگشت آن می‌باشد. دوربین سه‌گانه Wildfire X دارای سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابر اپتیکال و سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق می‌باشد.معرفی گوشی HTC Wildfire X

قلب تپنده این دستگاه تراشه Helio P22 مدیاتک است که با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. البته با وجود شیار کارت حافظه امکان افزایش فضا تا سقف 256 گیگابایت نیز وجود دارد. Wildfire X اچ‌تی‌سی با اندروید Pie و با یک باتری 3300 میلی آمپرساعتی تنها در رنگ آبی یاقوتی عرضه خواهد شد.

در کنار این گوشی باندلی ارائه خواهد شد که "MyBuddy" نام دارد که علاوه‌بر به اشتراک گذاشتن موقعیت فعلی شما به‌صورت لایو می‌تواند در موقعیت‌های خطرناک نیز هشدار بلندی دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند صدا و تصویر از محیط اطراف کاربر را در زمان واقعی منتقل کند. علاوه‌براین قابلیت‌ها MyBuddy توانایی این را دارد تا در صورت گم کردن گوشی، جای آن را تشخیص دهد.معرفی گوشی HTC Wildfire X

نسخه 3+32 گیگابایتی این دستگاه با قیمت تقریبی 155 دلار (140 یورو) در بازار هند به فروش خواهد رسید، در حالیکه قیمت نسخه 4+128 گیگابایتی آن 195 دلار (175 یورو) خواهد بود. با این حال، امکان خرید هر دو نسخه این گوشی در مدتی محدود به قیمت 14 دلار کمتر وجود دارد. فروش این دستگاه از تاریخ 22 آگوست (31 مرداد) آغاز خواهد شد.

علاوه‌بر ضمانت‌نامه یک ساله، گوشی Wildfire X به مدت 6 ماه در صورتیکه تصادفاً هر آسیبی به آن وارد شود، بدون هیچ پرسشی تعمیر خواهد شد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار