کد خبر: ۲۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 15
فردی در ایالت ویرجینیای آمریکا با قرار دادن تلویزیون روی سر خود و رها کردن تلویزیون های قدیمی روبروی درب خانه ها جنجال به پا کرده است. به این فرد لقب «مرد تلویزیونی» داده اند.

به گزارش آی تابناک : تعدادی از ساکنین منطقه Henrico's Hampshire در ایالت ویرجینیای آمریکا صبح بعد از بیدار شدن از خواب و بیرون آمدن از خانه با صحنه عجیبی مواجه شدند؛ ظاهرا فردی یک تلویزیون به آنها هدیه داده بود. البته آنها به جای مواجه شدن با یک تلویزیون پیشرفته با نمایشگر چند ده اینچی، با یک تلویزیون آنتیک 13 اینچی که بیشتر شبیه یک گنجه قدیمی بود برخوردند.

ساکنین با بررسی دوربین نظارتی خانه های خود متوجه شدند فردی ناشناس با سری جعبه مانند، با گذاشتن تلویزیون روبروی درب خانه از محل فرار کرده است. طبق گزارش ها مظنون یا مظنونین به بیش از 50 خانه تلویزیون هدیه داده اند. مرد تلویزیونی را هنگام ارتکاب جرم ببینید:

یکی از ساکنین می گوید:

«احتمالا این فرد قصد داشته بابانوئلی باشد که تلویزیون هدیه می دهد. او به ما یک تلویزیون آنتیک 13 اینچی هدیه داده.»

یکی دیگر از ساکنین معتقد است به دلیل فصل تابستان و تعطیلی مدارس، حوصله ساکنین منطقه سر رفته بوده و مرد تلویزیونی قصد داشته با این کار کمی از یکنواختی زندگی ساکنین بکاهد.

پلیس منطقه Henrico وارد ماجرا شده و از تعدادی از همسایگان خواسته تا فیلم دوربین های نظارتی خود را در اختیار مأمورین پلیس بگذارند. البته پلیس احتمال می دهد این کار تنها یک شوخی باشد و فرد یا افراد قصد ایجاد مزاحمت برای ساکنین را ندارند.

این دومین باری است که افراد ناشناس در منطقه Glen Allen ایالت ویرجینیا تلویزیون های قدیمی روبروی منازل می گذارند. این اتفاق ماه اوت سال پیش هم در همین منطقه رخ داده بود.

مرد تلویزیونی هنوز شناسایی نشده و ممکن است اقدام خیرخواهانه وی در شب های آتی هم ادامه پیدا کند. پلیس می گوید تنها جرمی که این فرد مرتکب شده، رها کردن غیرقانونی یک وسیله روبروی خانه مردم است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار