کد خبر: ۲۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 13
دوربین گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس با کسب امتیاز کلی ۱۱۳ در جایگاه نخست بهترین دوربین‌های موبایل در وب‌سایت DxOMark قرار گرفت.

به گزارش آی تابناک : بسیاری از خریدارانی که به‌دنبال خرید پرچم‌داری در دنیای گوشی‌های هوشمند هستند، امتیاز ارزشیابی سایت DxOMark را معیار خود قرار می‌دهند. حال این‌ وب‌سایت خبر خوشی برای طرفداران گلکسی نوت ۱۰ پلاس دارد. فبلت پرچم‌دار سامسونگ در ارزشیابی وب‌سایت DxOMark در مجموع، امتیاز ۱۱۳ را دریافت کرده و اکنون با اختلاف یک امتیاز نسبت به هواوی P30 Pro در صدر جدول بهترین گوشی‌های هوشمند وب‌سایت DxOMark قرار گرفته است.

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس / Galaxy Note 10 Plus

گلکسی نوت ۱۰ پلاس با کسب ۹۹ امتیاز، بهترین امتیاز دوربین سلفی را نیز از آن خود کرده است؛ البته دوربین مدل‌های 5G و LTE تفاوتی با یکدیگر ندارند. نتایج آزمایش‌های DxOMark پس از ثبت ۱۵۰۰ عکس مختلف و بیش از ۲ ساعت فیلم‌برداری در محیط‌های کنترل‌شده و محیط آزاد و بسته، با تنظیمات پایه‌ای دوربین منتشر شده‌اند. گلکسی نوت ۱۰ پلاس از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.5-2.4، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و حالت فوکوس خودکار پیکسل دوگانه بهره می‌برد.

گلکسی نوت 10 پلاس / Galaxy Note 10 Plus

دوربین اصلی گلکسی نوت ۱۰ را دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 و دوربین تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.1 همراهی می‌کند. درکنار ماژول دوربین سه‌گانه، حسگر هوشمند Time of Flight هم برای تشخیص بهتر عمق تصویر دیده می‌شود. شاید این موضوع ذهنتان را درگیر کرده باشد که بین سخت‌افزار دوربین گلکسی نوت ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ 5G تفاوتی وجود ندارد؛ اما باید بگوییم که سامسونگ با تغییر الگوریتم‌های پردازشی، موفق به بهبود کیفیت دوربین شده است.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس

با کسب امتیاز ۱۱۸ و تنها یک امتیاز کمتر از هواوی P30 Pro، گلکسی نوت ۱۰ پلاس در مکان دوم برترین دوربین‌ها در بخش عکاسی قرار می‌گیرد. براساس بررسی‌های DxOMark، دوربین این گوشی با وجود شرایط‌‌ مختلف روشنایی، نوردهی مناسبی را از خود نشان می‌دهد. با وجود گستره‌ی دینامیکی وسیع دوربین، در شرایط بسیار روشن و با کنتراست بالا، دوربین قادر به حفظ هایلایت‌ها و سایه‌ها می‌شود.

نوت ۱۰ پلاس قادر به ثبت عکس‌هایی با جزئیات بالا و رنگ مناسب و بدون نویز است. دیافراگم بازتر f/2.1 دوربین تله‌فوتو نسبت به دیافراگم f/2.4 گلکسی اس ۱۰، نتیجه‌ی بهتری در ثبت بافت سوژه در عکس‌های بوکه و عکس‌های با بزرگنمایی دوبرابری، به‌خصوص در محیط‌های داخلی و با نور کم به‌همراه دارد. در بخش ویدئو، گلکسی نوت ۱۰ پلاس با ثبت امتیاز ۱۰۱، درصدر جدول گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس

DxOMark عملکرد فیلم‌برداری نوت ۱۰ پلاس را در هر شرایطی فوق‌العاده می‌داند و باور دارد که این گوشی رنگ‌های روشن و زنده‌ای ارائه می‌‌دهد. براساس بررسی‌های این وب‌سایت، دوربین گوشی قادر به ثبت جزئیات خارق‌العاده در حالت فیلم‌برداری 4K است و حالت فوکوس خودکار آن نیز عملکرد سریع و دقیقی دارد.

این موضوع که گلکسی نوت ۱۰ پلاس تا چه‌ زمانی می‌تواند درصدر امتیازات برترین فیلم‌برداری و عکس‌برداری در بخش گوشی‌های هوشمند قرار داشته باشد، سؤال بزرگی است. گلکسی نوت ۱۰ پلاس باید با رقبای سرسختی مواجه شود که پرچم‌داران جدید نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی محسوب می‌شوند. از جمله‌ی این رقبا می‌توان به آیفون جدید، گوگل پیکسل ۴ و پرچم‌دار سری میت هواوی اشاره کرد.




منبع : sammobile 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار