کد خبر: ۲۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 13
در نمایشگاه CES امسال بود که اینتل از پروژه آتن رونمایی کرد. این پروژه چند ساله در حقیقت بنیان نسل بعدی کامپیوترهای همواره متصل اینتل را بنا خواهد کرد که به‌واسطه آن عملکرد لپ‌تاپ‌ها از حیث عمر باتری، اتصال به اینترنت و حالت استندبای بیش از پیش به گوشی‌های هوشمند نزدیک خواهد شد. حال اینتل از برچسپ “Engineered for Mobile Performance” برای لپ‌تاپ‌هایی که با مشخصات پروژه آتن همخوانی دارند، رونمایی کرده است.

به گزارش آی تابناک : تولید کنندگان و خرده فروشان می‌توانند از این مارک تجاری در سراسر تبلیغات و محیط‌های خرده فروشی آنلاین خود استفاده کنند. همچنین برچسپ "Engineered for Mobile Performance” بر  روی بدنه لپ‌تاپ‌ها نیز قرار می‌گیرد.

مشخصات پروژه آتن شامل موارد زیر است:

  1. کنش فوری: ویژگی آماده به کار مدرن که باعث می‌شود دستگاه با باز کردن ساده یا فشار دکمه و تشخیص اثر انگشت، سریع آماده به کار باشد.
  2. عملکرد و پاسخ گویی: سیستم‌های مبتنی بر پردازنده‌های Core i5 و i7 با تکنولوژی تنظیم پویای اینتل، 8 گیگابایت رم  DRAM به صورت دوکاناله و 256 گیگابایت حافظه NVMe SSD شامل گزینه H۱۰ حافظه Optane اینتل.
  3. هوش: شامل ویژگی‌هایی از قبیل سرویس‌های صوتی دور برد و پشتیبانی از OpenVINO و WinML. طراحی جدید نسل دهم پردازنده‌های سری Core اینتل، عملکرد هوش مصنوعی در مقایسه‌ای گسترده را به لپ‌تاپ‌ها می‌آورد؛ تکنولوژی یادگیری عمیق اینتل به افزایش 2.5 برابری عملکرد هوش مصنوعی می‌انجامد.
  4. عمر باتری: شامل قابلیت شارژ سریع از طریق پورت USB Type C، ادغام و بهینه‌سازی اجزای کم مصرف و مهندسی شده برای بهروری در مصرف انرژی.
  5. ارتباطات: ارتباطی سریع و همیشگی با پشتیبانی از تکنولوژی Wi-Fi 6 اینتل و LTE اختیاری. پشتیبانی از Thunderbolt 3 از طریق  USB Type C به عنوان سریع‌ترین و در دسترس‌ترین پورت موجود.
  6. طراحی: صفحه نمایش لمسی، تاچ پد بزرگ و دقیق با پشتیبانی از پرسژن، طراحی 2 در 1 باریک و سبک با صفحه‌نمایشی بدون حاشیه برای یک تجربه همه جانبه بهتر.

نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.




منبع : mspu
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار