کد خبر: ۲۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 13
همانطور که انتظار می رفت HTC مجددا بازگشت خود را به بازار هند اعلام کرده و این شرکت قصد دارد تا از گوشی جدیدی رونمایی کند. به نظر می رسد که HTC Wildfire با صفحه نمایش 6.2 اینچی، دوربین Dual و تراشه Helio P23 عرضه خواهد شد و مجددا به بازار راه خواهد یافت. این گوشی تا این لحظه مورد بحث زیادی قرار گرفت و هنوز اطلاعات دقیق از زمان انتشار آن در دست نیست.

به گزارش آی تابناک : بر اساس شایعات منتشر شده، صفحه نمایش HTC Wildfire با وضوح تصویر 720×1520 پیکسل و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. در پشت هم، یک دوربین دوتایی وجود دارد که یکی  16 و دیگر 5 مگاپیکسلی هستند. شایان ذکر است که در این مدل یک سنسور اثر انگشت نیز وجود دارد.

بازگشت HTC به بازار هند

از سوی دیگر این دستگاه با تراشه Helio P23 SoC همراه بوده و دارای رم 3 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی است. گفته می شود که این تلفن با باتری 3500 میلی آمپری همراه خواهد بود. هنوز جزییات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است اما HTC با بازگشت به بازار هند و معرفی این محصول جدید خود احتمالا نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد و مجددا به عرصه رقابت باز خواهد گشت. نظر شما در رابطه با بازگشت HTC به عرصه گوشی های هوشمند چیست؟




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار