کد خبر: ۲۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 13
در طول سالیان گذشته سامسونگ بارها و بارها از طریق تبلیغات مختلف آیفون‌های اپل را مورد حمله قرار داده و برخی از ویژگی‌ها و محدودیت‌های این گوشی‌ها را به تمسخر گرفته است. احتمالاً دلیل این موضوع را می‌توان اینگونه عنوان کرد که در فرهنگ کره اصطلاح "مسخره نکن سرت میاد" جایی ندارد و سامسونگ بی‌خبر از اینکه روزی ادامه‌دهنده راه اپل خواهد شد، به جوک ساختن درخصوص این برند ادامه داد.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ در سری تبلیغاتی که تحت عنوان Ingenius ارائه می‌کند طراحی ناچ گوشی‌های آیفون و حذف جک هدفون را بارها مسخره کرده است. این شرکت کره‌ای تا پرچمداران قبلی خود که بدون ناچ و با جک هدفون معرفی می‌شدند می‌توانست به همین روند ادامه دهد، اما حالا دیگر امکان آن وجود ندارد. سامسونگ با معرفی پرچمداران سری نوت 10 قدرت تمسخر رقیب خود را از دست داده است. چراکه برای حذف حاشیه‌ها از حفره‌ای روی نمایشگر استفاده کرده است. علاوه‌براین سامسونگ در گلکسی نوت 10 جک هدفون 3.5 میلیمتری و شیار microSD را نیز حذف کرده است. حتی اگر کمی منتظر بمانید تا گلکسی Fold روانه بازار شود، شاهد یکی از بزرگترین ناچ‌ها در گوشی هوشمندی خواهیم بود که فاقد جک هدفون است.

حذف تبلیغات: ایده‌ای نه چندان کارآمد

حالا که سامسونگ دیگر نمی‌تواند اپل را به‌دلیل مشخصاتی که در گوشی‌های خودش نیز وجود دارد، مورد تمسخر قرار دهد تعدادی از تبلیغات قدیمی را از کانال یوتیوب آمریکای خود حذف کرده است. نکته جالب اینست که سامسونگ حتی تبلیغاتی که ارتباطی به ناچ و جک هدفون نیز ندارند را هم حذف کرده است. به‌غیر از سری تبلیغات Ingenius، ویدئوی تبلیغاتی Growing up مربوط به سال 2017 سامسونگ نیز از کانال یوتیوب آنها ناپدید شده است.

البته اگر هنوز مشتاقید تا ببینید که سامسونگ چگونه آیفون‌های اپل را در این مدت مورد نقد خود قرار داده بود، می‌توانید به عنوان نمونه، دو تبلیغی را که درخصوص آنها توضیح دادیم را در این مطلب تماشا بفرمایید. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که اپل هم در طول این سال‌ها تبلیغات تمسخرآمیزی که علیه شرکت‌های رقیب ساخته بود را حذف کرده است. به عنوان نمونه این شرکت پس از معرفی آیفون 6 و 6+ تبلیغات آیفون 5 که در آن نمایشگرهای بزرگ گوشی‌های دیگر به تمسخر گرفته شده بودند، حذف شدند. به‌طرز جالبی در هر دو مورد، حذف این تبلیغ‌ها باعث جلب توجه بیشتر کاربران شده است. 



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار