کد خبر: ۲۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 11
بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های رایانه‌ای سال در اروپا یعنی Gamescom 2019 کم کم در حال از راه رسیدن است و رویداد افتتاحیه آن که شب زنده‌ی افتتاحیه Gamescom نام گرفته است، در سراسر دنیا در تاریخ ۱۹ آگست ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۲۸ مرداد ماه سال جاری شمسی به صورت زنده استریم خواهد شد. جف کایلی (Geoff Keighly)، که اجرای این مراسم را بر عهده خواهد داشت، اخیرا به حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر سر زده تا یک چیز غافلگیر کننده را اعلام کند.
به گزارش آی تابناک : غافلگیری جالبی که کایلی برای ما در نظر گرفته این است که بیش از ۱۵ شرکت بزرگ ناشر بازی‌های رایانه‌ای در رویداد افتتاحیه این مراسم حضور پیدا خواهند کرد تا از محتویات جدید و بازی‌های رایانه‌ای خود رونمایی کنند و معرفی‌های تازه‌ای انجام دهند.

البته بدون شک این موضوع به این معنی نیست که همه‌ی آن‌ها رونمایی‌های جدید انجام خواهند داد و تمام این ۱۵ ناشر قصد معرفی بازی‌های جدید خود را دارند اما حداقل می‌توانیم انتظار داشته باشیم که برخی از آن‌ها یک سری چیزهای جدید از بازی‌هایی که در حال حاضر معرفی شده‌اند، نمایش و معرفی کنند. به عنوان مثال این موضوع تایید شده است که از طرف سونی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)‌ در این مراسم حضور پیدا خواهد کرد تا یک نگاه انحصاری جدید به آخرین اثر خود یعنی Death Stranding داشته باشد که این موضوع به احتمال بسیار زیاد به این معنی است که ممکن است نسخه رایانه شخصی این بازی بر اساس شایعه‌ها و گزارشات اخیر، معرفی شود.

در کنار سونی، ناشران بزرگ دیگری نیز حضور پیدا خواهند کرد که قرار است در این رویداد شرکت کنند که این‌ها شامل شرکت‌هایی نظیر 2K Games، که احتمالا بازی Borderlands 3 را به این رویداد خواهد آورد، شرکت Private Division، احتمالا برای رونمایی و معرفی از بازی The Outer Worlds و یا حتی عنوان Ancestors: The Humankind Odyssey، شرکت مایکروسافت که امیدواریم Gears 5 را برایمان آماده کرده باشد، شرکت گوگل برای انتشار و در اختیار گذاشتن اطلاعات جدید از پروژه‌ و کنسول استریم کننده‌ی Stadia خود و بازی‌های زمان عرضه آن، اسکوئر اینکس، یوبیسافت، کپکام و تعداد زیادی از شرکت‌ های دیگر خواهد شد.




منبع : gamingbolt
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار