کد خبر: ۲۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 11
سامسونگ در ژانویه 2019 گوشی‌های سری گلکسی M را روانه بازار کرد. تمرکز اصلی گوشی‌های این سری بازیابی سهم بازارهای از دست رفته مانند هند بود که گوشی‌های اقتصادی رقیبان آن را تصاحب کرده بودند.
به گزارش آی تابناک : در حال حاضر گوشی‌های اقتصادی بیشترین میزان فروش را در هر شرکتی دارند و شیائومی در بازار هند جایگاه نخست را تصاحب کرده است. اما سامسونگ نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیست و غول کره‌ای جهان قصد دارد با معرفی گوشی گلکسی M90 در سه ماهه پایانی سال 2019 گرد و خاک به پا کند.

مشخصات احتمالی گلکسی M90
پیش از این سامسونگ در ماه ژوئن گوشی گلکسی M40 را معرفی کرده بود که گران‌ترین گوشی در این خانواده بود. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 675 است که قوی‌ترین پردازنده در این سری است. از آنجاییکه M90 شماره بالاتری در مقایسه با این گوشی دارد، احتمالاً مجهز به پردازنده قدرتمندتری مانند اسنپدراگون 730 خواهد بود. این همان چیپستی است که در گوشی گلکسی A80 استفاده شده.

علاوه‌براین، گلکسی M90 احتمالاً دارای نمایشگر بزرگتر، باتری با ظرفیت بالاتر و حافظه بیشتر در مقایسه گوشی‌های فعلی سری ام خواهد بود. دوربین تعبیه شده در قاب پشتی گوشی هم سه‌گانه می‌باشد. رابط کاربری One UI بر پایه اندروید 9 پای سیستم عامل این گوشی است. از آنجاییکه اندروید Q هم به‌زودی معرفی خواهد شد، احتمالاً این دستگاه در مدت زمان نسبتاٌ کوتاهی آن را به همراه One UI 2 دریافت خواهد کرد.

رونمایی در جشن دیوالی
طبق گزارشات گلکسی M90 در نسخه‌های مختلفی ارائه خواهد شد که یکی از آنها SM-M905F خواهد بود. همچنین تأیید شده است که اسم رمز داخلی این گوشی R6 است. متأسفانه مشخصات دقیق دستگاه هنوز مانند یک راز باقیمانده است، با این حال انتظار می‌رود این گوشی در جشن دیوالی در هند که پیش از پایان نوامبر برگزار می‌شود، معرفی شود.

سامسونگ برای آنکه بتواند همچنان در رقابت این بخش باقی بماند باید با گوشی Galaxy M90 مخاطبین خود را تحت تأثیر قرار دهد و این نیازمند آنست که قیمت این دستگاه به اندازه محصولات شیائومی (سری Redmi K20) خوب باشد.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار