کد خبر: ۲۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 11
بسیاری از سازندگان «لپ تاپ‌های مخصوص بازی» به دلایلی از جمله توان حرارتی بالا، نیاز به جریان و تغذیه بیشتر، مدار VRM و... از نصب سخت افزارهای کلاس دسکتاپ بر روی لپ تاپ‌ها دوری می‌کنند.

به گزارش آی تابناک : البته قیمت یک لپ تاپ گیمینگ در این شرایط بسیار بالاتر رفته و دیگر خرید آن کار هر کسی نخواهد بود. اما Eurocom از جمله معدود برندهای انگشت شمار است که بدون فکر به هزینه نهایی، با دست و دل بازی بسیاری، لپ تاپ‌های خود را مملو از سخت افزارهای قدرتمند می‌کند.

لپ تاپ گیمینگ جدید یوروکام با نام Nightsky RX15، یک غول بی شاخ دم است که نه تنها بازی‌های AAA روز با با بالاترین جزئیات به سادگی اجرا خواهد کرد، بلکه تا مدت‌ها از خرید یک کامپیوتر و یا حتی لپ تاپ جدید بی نیاز خواهید بود. Nightsky RX15 جدید با کارت گرافیکNVIDIA GeForce RTX 2070 به همراه 8 گیگابایت حافظه گرافیکی تولید شده است؛ البته خبری از پسوند Max-Q نبوده و با یک کارت گرافیک کامل با بالاترین قدرت از RTX 2070روبرو هستیم. البته نباید انتظار اورکلاک آن را از کارخانه داشته باشیم!

از آنجایی که پرچمداران اینتل همچنان در بازی حرف اول و آخر را می‌زنند، یوروکام هم در این لپ تاپ گیمینگ از پردازنده جدید Intel Core i7 9750H استفاده کرده است. Core i7 9750H با 6 هسته و 12 رشته، از جمله پردازنده‌هایی است که عملکردی در حد دسکتاپ را ارائه می‌دهد. یکی از نکات بسیار حرفه‌ای لپ تاپ Nightsky RX15، نمایشگر 15.6 اینچی Sharp IGZO است. این مانیتور می‌تواند فرکانس 240 هرتز را با تکیه بر فناوری G-Sync ارائه دهد. این بالاترین فرکانس در بین نمایشگرهای مخصوص بازی جهان است. بد نیست بدانید که این مانیتور از فناوری AMOLED شرکت سامسونگ بهره می‌برد.

4nXiPD7OG0hv6JEy.jpg

اگر هنوز هم تحت تأثیر سخت افزارهای خیره کننده Nightsky RX15 قرار نگرفته‌اید، باید بگوییم که این لپ تاپ به 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز شده است. البته می‌توانید مدل‌هایی با حافظه رم کمتر را هم سفارش دهید. در بخش ذخیره سازی هم دقیقاً با امتیازهای یک کامپیوتر خانگی روبرو هستیم. کاربران می‌توانند از 3 ذخیره ساز در این لپ تاپ گیمینگ استفاده کنند.

ابتدا دو درایو SSD M.2 نوع NVME با اتصال به گذرگاه PCI-E که بالاترین سرعت ممکن را ارائه می‌دهد. سپس یک ذخیره ساز 2.5 اینچی که می‌تواند یک HDD یا SSD باشد. دو درایوM.2 هم از آرایش RAID 0/1/5 بهره خواهند برد. به طور کلی Nightsky RX15 تا 12 ترابایت حافظه ذخیره سازی را شناسایی کرده و این به معنی ذخیره سازی بی پایان است. دیگر ویژگی‌های EUROCOM Nightsky RX15 شامل سنسور بیومتریک شناسایی برای امنیت بیشتر، صفحه کلید RGB با قابلیت شخصی سازی، خروجی‌های HDMI 2.0، رابط LAN RJ45، رابط USB-C، سه رابط USB 3.0، دو رابط DP در مدل‌های استاندارد و مینی، دو خروجی صدا و یک جک میکروفون و مدیریت ترافیک شبکه برای بازی‌های آنلاین اشاره کرد.

لپ تاپ Nightsky RX15 با سخت افزارهایی در حد و اندازه یک دسکتاپ کامل، نزدیک به 2.5 کیلوگرم وزن دارد.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار