کد خبر: ۲۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 11
این روزها بازار تبلت به دوران اوج خود بازگشته و شرکت‌های بزرگ و فعال این حوزه یعنی اپل و سامسونگ در تلاش‌اند تا سهم فروش خود را در این بازار افزایش دهند. اخیراً اطلاعاتی در خصوص نسل جدید تبلت آیپد پرو اپل منتشر شده است که به وجود ماژول دوربین سه گانه در این تبلت پرچمدار اشاره دارد.

به گزارش آی تابناک : مدتی پیش برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که اپل قصد دارد تا برای جبران سقف خرید صفحه نمایش OLED از سامسونگ، برخی از محصولات خود مانند آیپد پرو و مک‌بوک‌ها را به صفحه نمایش OLED مجهز کند. اما بر اساس اخبار منتشر شده، تغییرات نسل جدید آیپد پرو به صفحه نمایش ختم نشده و اپل قصد دارد تا در این محصول از دوربین سه گانه استفاده کند.

هفته گذشته شرکت سامسونگ از تبلت جدید خود با نام گلکسی تب اس 6 به عنوان اولین تبلت مجهز به دوربین دوگانه رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته تا برای مقابله با تبلت جدید سامسونگ، نسل جدید آیپد پرو را به دوربین سه گانه مجهز کند. به تازگی رندرهایی از تبلت‌های جدید آیپد پرو 2019 اپل منتشر شده است که در آن شاهد استفاده از ماژول دوربین مربعی با چینش دوربین سه گانه هستیم.

اخیراً یکی از تامین کنندگان چینی قطعات آیپدهای اپل مدعی شده است که این شرکت قصد دارد تا در نسل جدید این تبلت از ماژول دوربین سه گانه مشابه با آیفون‌های 2019 استفاده کند. استفاده از دوربین سه گانه می‌تواند قدم بزرگی برای ایجاد تغییر در نسل جدید تبلت آیپد پرو باشد، زیرا در حال حاضر نسخه فعلی آیپد پرو به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده است و نسبت به دوربین‌های فعلی کیفیت مناسبی ندارد.

همچنین این منبع خبری مدعی شده است که نسخه 10.2 اینچی آیپد به همراه دوربین دو گانه عرضه خواهد شد؛ البته اپل به تازگی نسخه 10.5 اینچی آیپد Air را به بازار عرضه کرده است و به همین دلیل احتمال عرضه این نسخه در آینده نزدیک بسیار کم است.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار