کد خبر: ۲۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 10
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: بر اساس برنامه ریزی هایمان در صدد هستیم که در سال ۱۴۰۰، تعداد محصولات نانو را به هزار و چهارصد برسانیم و آنها را به بازار وارد کنیم.

به گزارش آی تابناک : دکتر سعید سرکار اظهار کرد: علاوه بر اینکه در صدد هستیم سبد محصولات نانو را امسال افزایش دهیم بنا داریم بر طبق برنامه ریزی هایمان این محصولات را با کیفیت به بازار برسانیم.

وی با بیان اینکه امسال ۲۵۰ محصول به سبد محصولات نانو اضافه می شود، گفت: قطعا در فناوری نانو به جایگاهی خواهیم رسید که علاوه بر تولید محصولات بیشتر، جغرافیای صادراتی این محصولات نیز بیشتر شود.

به گفته وی، در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰ محصول نانو در بازار موجود است که امسال ۲۵۰ محصول به این سبد اضافه می شود اما برنامه ریزی های ما بیش از اینهاست.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی ها در صدد هستیم که تا سال ۱۴۰۰ یعنی ۲ سال دیگر تعداد محصولات نانو را به هزار و چهارصد محصول برسانیم.

وی تاکید کرد: ان شا الله پیشرفت های خوبی در فناوری نانو داشته باشیم  زیرا اهداف خوبی را نشانه گرفتیم که با رشد اقتصاد نانو و افزایش محصولات مبتنی بر فناوری نانو به توسعه صادرات  برسیم.



منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار