کد خبر: ۲۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 10
افزون بر سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS، امروز هواوی دهمین نگارش از رابط کاربری اختصاصی EMUI خود را برای اندروید معرفی کرد. EMUI 10 بر پایه اندروید Q ساخته شده و دارای رابط بازطراحی شده، حالت دارک مُد، عملکرد سریع‌تر و چندین قابلیت جدید است.

به گزارش آی تابناک : از نظر طراحی EMUI 10 با آیکون‌های گردتر و انیمیشن‌های جدید همراه است. حالت دارک مُد جدید هم به اپلیکیشن های نصب شده توسط کاربر قابل گسترش است که مطمئناً با استقبال مواجه خواهد شد. این در حالی است که تا پیش از این حالت دارک مُد به سیستم عامل و نهایتاً اپلیکیشن های پیش فرض محدود می‌شد. همچنین EMUI 10 سبک‌های تازه‌ای برای ساعت و تقویم با خود دارد. گزینه‌های بیشتری هم برای Always on Display در دسترس است.

اما از نظر کارایی، EMUI 10 به لطف به‌کارگیری فایل سیستم جدید EROFS و قابلیت GPU Turbo 3.0، عملکرد روان‌تری دارد که به تعامل سریع‌تر و کاهش تأخیر در هنگام سویچ میان اپلیکیشن ها انجامیده است.


همچنین هواوی یک حالت جدید به نام Multi Screen Collaboration برای متصل کردن گوشی و کامپیوتر به یک دیگر معرفی کرده است. با استفاده از این قابلیت می‌توان هر دو آنها را به صورت بیسیم به یک دیگر متصل کرد و مستقیماً گوشی را بر روی کامپیوتر داشت. در وجود این قابلیت جدید می‌توان به فایل‌های ذخیره شده بر روی گوشی دسترسی پیدا کرد یا به آسانی به پیام‌ها پاسخ داد و فایل‌ها را جابجا کرد.

HiCar هواوی هم امکان متصل کردن گوشی به سیستم چند رسانه ای خودروها را می دهد و از کنترل موسیقی، مسیریابی و کنترل سیستم تهویه مطبوع پشتیبانی می کند.

اولین گوشی که با EMUI 10 عرضه می شود Mate 30 خواهد بود اما دارندگان سری P30 از 8 سپتامبر امسال (17 شهریور) آن را دریافت خواهند کرد.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار