کد خبر: ۲۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 08
خرید کوادکوپتر امروزه به یکی از دغدغه‌های بسیار بزرگ طرفداران پرواز تبدیل شده است. فروشگاه اینترنتی آی هلی مکانی مناسب برای مشاوره و خرید کوادکوپتر مورد نیازتان است.

به گزارش آی تابناک : گستردگی محصولات پروازی منجر به تنوع بسیار بالای فروشگاه‌های مختلف شده و همین امر کاربران را برای خرید با سردرگمی مواجه کرده است. کوادکوپترها به‌خصوص کواد کوپترهای دوربین دار محصولات عمود پروازی هستند که با مجهز بودن به یک دوربین FPV می‌توانند تصاویر و فیلم‌های بسیار زیبایی را از زاویه دید آسمان برای شما ثبت و ضبط کنند. فروشگاه اینترنتی آی هلی (iheli.ir) به‌عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین فروشگاه‌های فروش کوادکوپتر مفتخر است تا بهترین و بروزترین مدل‌های پروازی روز دنیا را در اختیار شما علاقه مندان به پرواز قرار دهد. آی هلی مفتخر است که تمامی هلی‌شات‌ها و کوادکوپترهای موجود را به همراه گارانتی سلامت و ضمانت اصالت کالا به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین لازم به‌ذکر است خدمات پس از فروش شامل تعمیرات و تأمین قطعات نیز به‌صورت ۰ تا ۱۰۰ درکنار فروش ارایه می‌شود. اگر شما یک کاربر علاقه‌مند به پرواز هستید برای خرید کواد کوپتر باید به نکات مهمی توجه کنید. اولین نکته برند و شرکت سازنده کوادکوپتر است.

خرید کوادکوپتر دوربین دار

به‌عنوان مثال از دیرباز در ایران کوادکوپتر سایما دارای سابقه‌ی بسیار طولانی و درخشانی است. سایما یک برند بسیار شناخته شده و قدیمی است. کیفیت و متریال هلی‌شات‌های سایما بسیار زبانزد است و کاربران و علاقه‌مندان پرواز را به‌راحتی به کمک آن می‌آموزند. در فروشگاه آی هلی نیز جدیدترین و بروزترین کواد کوپتر های سایما عرضه می‌شود. گام بعدی باید هدف و نیازتان را از خرید یک هلی شات به‌طور دقیق مشخص کنید. به‌طور مثال می‌خواهید با کوادکوپتر پرواز کنید و لذت ببرید یا می‌خواهید به کمک آن پروژه‌های تخصصی را به ثمر برسانید. همچنین مشخص شدن میزان بودجه برای خرید نیز بسیار مهم است. به‌عنوان مثال یک کاربر با صرف هزینه‌ی یک میلیون تومان می‌خواهد برای خواهر زاده‌اش یک کوادکوپتر تفریحی سرگرمی بخرد. اگر نیاز و بودجه شما به‌طور دقیق مشخص باشد کارشناسان فروش آی هلی با دارا بودن اطلاعاتی جامع نسبت به محصولات می‌توانند بهترین گزینه موجود را به شما پیشنهاد کنند. از این باب رودربایستی را کنار بگذارید و خواسته‌تان را به‌طور واضح مطرح کنید.

همچنین باید بدانید کارشناسان منطبق بر دانش و مهارت و تجربیات یک کوادکوپتر خوب پیشنهاد خواهند کرد. مثلا اگر شما یک کاربر مبتدی و تازه کار هستید بی شک فروش یک کوادکوپتر ریس و سرعتی به شما اشتباه محض است. چرا که علاوه‌بر آسیب زدن به دستگاه در پروازهای اولیه از خود پرواز نیز زده خواهید شد. حتما دقت کنید دوربین امروزه جزء لاینفک هلی شات ها محسوب می‌شود؛ یعنی با خرید کواد کوپتر دوربین دار می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم لذت پرواز را تجربه کنید و هم به واسطه‌ی وجود دوربین تصاویر و فیلم های بسیار زیبایی را ثبت کنید. امروزه هلی شات به یک صنعت بسیار پول ساز تبدیل شده است و ردپای تصاویر و فیلم های هلی شاتی در بسیاری از فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی و تیزر و تبلیغات به چشم می‌خورد. به پرواز در آوردن یک کوادکوپتر و ثبت تصاویر هوایی به دانش و مهارت خاصی نیاز ندارد. لازم نیست که حتما در دانشگاه درس پرواز خوانده باشید و تنها باید کمی صبور و بسیار علاقه‌مند باشید. با تمرین و تکرار می‌توانید به یک خلبان زبردست مولتی روتورهای بدون سرنشین تبدیل شوید. پس از آموختن پرواز می‌توانید به‌راحتی عکاسی و فیلم‌برداری هوایی نیز بکنید و فراموش نکنید که اگر علاقه به پرواز وجود نداشته باشد نمی توانید موفق شوید.

پس از پشت سر گذاشتن چند گام اول باید کیفیت و متریال محصول انتخابی خود را بسنجید. بی شک اگر یک برند به‌نام را برگزیده باشید خواهید دید متریال به‌کار رفته نیز بسیار مرغوب هستند. در نسل جدید تمامی کوادکوپترها قابلیت‌های بسیار مهم و کاربردی مانند قابلیت حفظ ارتفاع خودکار، تیکاف و لندینگ خودکار، سیستم بازگشت به خانه دقیق، گیمبال چند محوره، بازوهای تاشو، دوربین fpv و ... وجود دارد و وجود بعضی از آن‌ها فاکتورهای بسیار مهمی برای انتخاب هستند. البته باید در نظر داشته باشید که کوادکوپترها به‌طور کلی به سه دسته‌ی کوادکوپتر‌های هابی (تفریحی سرگرمی)، کوادکوپترهای نیمه حرفه‌ای و کوادکوپترهای تخصصی طبقه‌بندی می‌شوند که هر کدام دارای خصایص و ویژگی‌های مختلفی هستند. به‌عنوان مثال از معروف‌ترین شرکت‌های طراحی و تولید هلی شات‌های تخصصی می‌توان به شرکت dji اشاره کرد. هلی شات‌های این برند دارای خصایص و ویژگی‌های بسیار تخصصی برای مصارف حرفه‌ای هستند که می‌توانید جدیدترین مدل‌های این برند را در آی هلی مشاهده کنید و نسبت به خرید آن‌ها نیز اقدام کنید. از معروف‌ترین مدل‌های پروازی این شرکت می‌توان به مویک ایر و سری فانتوم ها اشاره کرد.

جالب است که بدانید همیشه و همیشه هدف از به پرواز در آوردن یک کوادکوپتر صرفا تصویربرداری نیست. به‌عنوان مثال همین شرکت با طراحی مولتی روتورهای سم پاش کار را برای کشاورزان بسیار راحت‌تر کرده است. پس باید بدانید که با پیشرفت علم و تکنولوژی در این زمینه حضور و وجود کوادکوپترها در دنیای ما می‌تواند پاسخگوی نیازهای دیگری نیز باشد. بی‌شک تا آینده‌ای نه چندان دور شاهد استفاده از کوادکوپترها برای حمل انسان و بار خواهیم بود هرچند نظریه‌هایی نیز در این مورد مطرح گشته است. در دهه‌های گذشته حتی فکر به پرواز در آوردن یک جسم خنده دار بوده اما امروزه می‌بینم که برای مصارف گوناگون و متعددی از کوادکوپترها استفاده می‌شود. پس از انتخاب و خرید ما شما را تنها نمی‌گذاریم چرا که کارشناسان فنی آی هلی متناسب با مدل پروازی انتخابی شما آموزشی بسیار جامع و کامل برای شما تدارک دیده‌اند که بی‌شک به شما خواهند داد. اما باید بدانید خرید یک کوادکوپتر پایان کار نیست بلکه همه چیز از همین‌جا شروع می‌شود. پرواز معمولا کار پر ریسکی است از این روی احتمال سقوط یا کرش برای هر کسی وجود دارد. لذا در این جا است که اهمیت خدمات پس از فروش شامل تعمیرات و تأمین قطعات خود را به خوبی نمایان می‌کند. اگر نسبت به کوادکوپتر شما خدمات پس از فروش درستی ارائه نشود متاسفانه دستگاه شما بلااستفاده باقی خواهد ماند . باید برای پرواز به ابعاد و سایز پرندتان بسیار توجه کنید. بعضی از کوادکوپترها مناسب برای محیط‌های داخلی و برخی دیگر متناسب برای محیط‌های خارجی طراحی شده‌اند.

خرید کوادکوپتر دوربین دار

باتوجه‌به ابعاد دستگاه مکان مناسب برای پرواز را انتخاب کنید و با خیالی آسوده بپرید. همچنین باید بدانید کوادکوپتر دوربین‌دار می‌تواند به دوربین‌های بسیار باکیفیت یا دوربین‌های معمولی مجهز باشد. از آنجایی که دوربین قطعه‌ی گران قیمتی است در تعیین قیمت نهایی کوادکوپتر بسیار تاثیر گذار است. اگر کوادکوپتر شما در رده بندی کوادکوپترهای هابی یا نیمه حرفه‌ای قرار بگیرد دارای کیفیت متوسط تا خوب است و اگر دوربین شما در رده هلی‌شات‌های تخصصی بگنجد بسیار باکیفیت است. مثل فانتوم ۴ پرو که دارای دوربینی با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل 4k است. توجه داشته باشید امروزه بروزترین هلی شات دنیا یعنی مویک ۲ پرو تنها می‌تواند ۳۱ دقیقه پرواز کند که در نوبه‌ی خود بی‌نظیر است لذا اگر به‌دنبال مدت زمان های طولانی‌تری هستید باید نسبت به خرید باتری های یدک اقدام کنید. همچنین بدانید اگر هوشمندی‌های پروازی دستگاه شما هرچه بیشتر باشد می‌توانید پرواز بسیار استیبل و دقیق‌تری را تجربه کنید. هم‌اکنون که در فصل مهیج تابستان هستیم که احساس می‌کنید به حوزه‌ی پرواز علاقه‌مندید می‌توانید با خرید یک مدل پروازی نسبتا ارزان‌قیمت شروع کنید . پرواز را تجربه کنید و اگر دیدید علاقه‌مند شدید نسبت به مدل‌های حرفه‌ای‌تر اقدام کنید. فراموش نکنید که پرواز نسبتا حرفه ی سختی است و اگر پشتکار و علاقه نباشد نمی توانید موفق شوید. در این زمینه می‌توانید با کارشناسان آی هلی ارتباط گرفته و اطلاعات لازم را از آن‌ها کسب کنید. بی شک استفاده از تجارب دیگران در برداشتن قدم صحیح می‌تواند به شما بسیار کمک کند.




منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار