کد خبر: ۲۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 08
این هفته از بازی اعتیاد آور و چالش‌برانگیز Keep Talking and Nobody Explodes گرفته تا دو بازی Color Dino و Oxxo را برای اندروید و iOS داریم.

به گزارش آی تابناک : در جریان هفته سوم مرداد ماه، بازی‌های کمتری نسبت‌به هفته‌های گذشته عرضه شده‌اند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های فکری و چالش‌برانگیز هستید، بازی اندروید و آیفون Keep Talking and Nobody Explodes می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این در حالی است که کاربران بازی‌های ماجراجویی و پلتفرمر می‌توانند بازی آیفون Journey را تجربه کنند. در ادام نگاهی کوتاه به بازی‌های عرضه شده در این هفته خواهیم داشت.


در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

The Aerial

The Aerial

در بازی موبایل The Aerial بازیکنان باید یک توپ را به بالای برج بفرستند. البته انجام این کار اصلا ساده نیست و در میان راه اشیاء مختلفی قرار گرفته‌اند که اگر توپ شما به آن‌ها برخورد کند، بازنده خواهید بود.

دانلود بازی The Aerial

Chopper Commando

Chopper Commando

در جریان Chopper Commando بازیکنان هدایت یک هلیکوپتر مجهز را به‌دست می‌گیرند که باید دشمنان را از بین ببرد. یکی از ویژگی‌های این بازی سرگرم کننده، وجود طراحی‌های خاص و سیستم حرکتی ساده بازی است که تجربه‌ی متفاوتی را ارائه می‌دهد.

دانلود بازی Chopper Commando

Color Dino

Color Dino

بازی موبایل Color Dino ساختار بسیار ساده‌ای دارد. در این بازی مراحلی پیش روی شما قرار می‌گیرند که هرکدام از آن‌ها شامل تعدادی بلوک سبز رنگ است. در ادامه بازیکنان باید به‌سرعت و قبل از محو شدن بلوک‌های سبز رنگ، از روی آن‌ها عبور کنند.

دانلود بازی Color Dino

Endless Runner X

Endless Runner X

اگر علاقه‌مند به بازی‌های رانینگ هستید که یک تجربه‌ی بی‌انتها را ارائه دهند، بازی موبایل Endless Runner X می‌تواند تجربه‌ی سرگرم کننده و متفاوتی باشد. شاید در ظاهر اندلس رانر ایکس به‌سایر بازی‌های این سبک شباهت داشته باشد، اما نوآوری‌های مخصوص خودش را هم دارد که باعث متفاوت بودن آن می‌شود.

دانلود بازی Endless Runner X

FlipHero.io

FlipHero.io

FlipHero.io یک بازی آرکید و ریسینگ است که ساختار متفاوت آن سبب شده مخاطبان زیادی به آن جذب شوند. نحوه‌ی بازی کردن بدین صورت است که بازیکنان باید روی صفحه نمایش ضربه بزنند تا کاراکتر آن‌ها با سرعت بیشتری رانندگی کند.

دانلود بازی FlipHero.io

Gravity Knight Adventure

Gravity Knight Adventure

در هفته سوم مرداد ماه، بیشتر شاهد عرضه شدن بازی‌های بی‌پایان هستیم. Gravity Knight Adventure یکی دیگر از بازی‌های بی‌پایانی است که در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بازی با اژدها، موانع محیطی و همچنین مواد مذاب و آتش‌فشان‌ها روبه‌رو می‌شوید که کار را برای شما سخت می‌کنند.

دانلود بازی Gravity Knight Adventure

Idle Bowling

Idle Bowling

در جریان بازی Idle Bowling بازیکنان در یک سالن بازی بولینگ قرار می‌گیرند و با کسب بهترین رکورد، باید بالاترین امتیاز در میان سایر رقبا را به‌خود اختصاص دهند. دراین‌میان یک سیستم ارتقای شخصیت هم برای شما درنظر گرفته شده است که می‌توانید قدرت کاراکتر خود را افزایش دهید.

دانلود بازی Idle Bowling

Infinite Loading

Infinite Loading

بازی Infinite Loading سعی دارد سطح صبور بودن شما را بسنجد. همچنین چشم‌انداز این بازی از سرگرمی و المان‌هایی که ارائه می‌دهد، نسبت‌به سایر بازی‌هایی که تجربه کرده‌اید، متفاوت است.

دانلود بازی Infinite Loading

Journey

Journey

استودیو Thatgamecompany در راستای عرضه بازی Sky: Children of Light و عملکرد خوب آن، بازی Journey را هم در دسترس کاربران iOS قرار داده است تا بتوانند یکی از بازی‌های تحسین شده ماجراجویی و پلتفرمر را تجربه کنند.

دانلود بازی Journey

Keep Talking and Nobody Explodes

Keep Talking and Nobody Explodes

Keep Talking and Nobody Explodes را می‌توان یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های ویدیویی دانست که هم‌اکنون کاربران موبایل هم می‌توانند آن را تجربه کنند. لذت اصلی بازی، به گروهی انجام دادن آن است؛ جایی‌که برای خنثی کردن بمب‌ها در کمترین زمان ممکن، از یکدیگر مشورت می‌گیرید.

دانلود بازی Keep Talking and Nobody Explodes

Kubrix

Kubrix

در بازی Kubrix بازیکنان با سازه‌های مختلفی سر و کار دارند. هر سازه چالش‌های مخصوص‌به خودش را دارد که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید. تیم سازنده برای خلق این چالش‌ها از تجربه و دانش استنلی کوبریکس، مهندس، ساختمان‌ساز و سنگ‌کار معروف آمریکایی استفاده کرده است که دستاوردهای مختلفی را به‌نام خود ثبت کرده‌ است.

دانلود بازی Kubrix

Oxxo

Oxxo

در بازی Oxxo تنها یک هدف دارید و آن‌ هم این است که بلوک‌های هم شکل را درکنار یکدیگر قرار دهید تا در انتها یک شکل قرینه را به‌وجود بیاورید. در ظاهر با یک بازی ساده و معمولی روبه‌رو هستیم، اما باطن سرگرم کننده و چالش‌برانگیز Oxxo سبب شده است تا ساعت‌ها وقت خود را صرف تجربه آن کنید.

دانلود بازی Oxxo

Thief Rivals

Thief Rivals

Thief Rivals یک بازی چندنفره است که بازیکنان را در یک محیط سیاه‌چال‌ شکل قرار می‌دهد. حال یکی از بازیکنان در نقش دزد ظاهر می‌شود و ۹ بازیکن دیگر باید او را از بین ببرند.

دانلود بازی Thief Rivals




منبع : زومجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار