کد خبر: ۲۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 08
روز گذشته ال جی عضو جدیدی به نام K20 را به خانواده گوشی های اقتصادی سری K خود اضافه کرد که همچون نسخه های قبلی اش ارزان است. شاید بد نباشد اشاره کنیم که ال جی دو سال پیش محصولی دقیقا با همین نام را به بازار عرضه کرده بود و حالا آن را با چند به روز رسانی مجددا معرفی کرده است.

به گزارش آی تابناک : همانطور که در ابتدای این خبر اشاره کردیم ال جی K20 یک گوشی اقتصادی است و به همین خاطر امکاناتش هم در سطح ابتدایی قرار دارند. برای مثال این موبایل به یک چیپست پایین رده اسنپدراگون ۴۲۵ مجهز شده و یک گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء برای آن در نظر گرفته شده است.

ال جی K20

 

اما ال جی K20 نکات مثبت و قابل توجهی هم دارد؛ برای مثال این گوشی به یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی فول ویژن با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز شده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیسلی تازه ترین محصول اقتصادی ال جی نیز از فلاش بهره می برد تا کاربران بتوانند بهترین تجربه عکاسی را در نور کم داشته باشند. علاوه بر اینها شرکت سازنده یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را هم در بخش پشتی بدنه در نظر گرفته که شاید در نگاه نخست ضعیف به نظر برسد اما در گوشی های اقتصادی کاملا عادی است.

ال جی دوام این گوشی را در سطح نظامی توصیف کرده است

نکته جالب توجه اینکه ال جی ادعا نموده این گوشی استاندارد MIL-STD-810G را دارد و دوام آن در سطح نظامی است. انرژی کلیه قطعات داخلی این موبایل از طریق یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می شود و همراه با نسخه پای اندروید گو به بازار عرضه می گردد.

امکان خرید ال جی K20 با قیمت ۱۰۰ یورو از همین حالا در انگلستان و کشورهای اروپایی فراهم است و علاقمندان میتوانند آن را در دو رنگ مشکی و آبی تهیه کنند. هنوز حرفی از عرضه آن به سایر نقاط دنیا به میان نیامده است.

ال جی K20




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار