کد خبر: ۲۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 08
مایکروسافت به طور خستگی ناپذیری در تلاش است تا اج کرومیوم را به بهترین مرورگر موجود در بازار تبدیل کند. این شرکت هم اکنون هم ویژگی‌های زیادی از اج قدیمی را به اج کرومیوم آورده و در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدیدتری نیز می‌باشد. حال به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد 3D View را به اج کرومیوم بیاورد.
به گزارش آی تابناک : یکی از ویژگی‌های جدیدی که مایکروسافت در حال کار بر روی آن‌ها می‌باشد، 3D View است. این ویژگی قبلا توسط موزیلا به فایرفاکس اضافه شده بود اما بعدها حذف شد. این ویژگی همانطور که از نامش پیدا است، به کاربران این امکان را می‌دهد تا صفحات وب را به صورت سه بعدی تماشا کنند. مایکروسافت در حال حاضر مشغول اضافه کردن این ویژگی به اج کرومیوم می‌باشد. اگر به امتحان کردن این ویژگی علاقه‌مند هستید، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

مطمئن شوید که از یکی از کانال‌های Dev یا Canary اج کرومیوم استفاده می‌کنید و تنظیمات Developer Tools Experiments را از طریق edge://flags فعال کرده‌اید.
پس از راه‌اندازی مجدد مرورگر بر روی Ellipsis > More tools > Developer Tools کلیک کنید.
بر روی سه نقطه (…) برای سفارشی کردن و کنترل تنظیمات کلیک کنید، اکنون "Settings” را انتخاب کنید.
"Experiments” را انتخاب و "Enable Dom 3D View” را بررسی کنید.
پس از انجام این کار، در هر صفحه‌ای می‌توانید با فشردن  Ctrl+Shift+I کنسول را باز کرده و "DOM 3D View” را فعال کنید. این ویژگی هنوز در دست توسعه قرار دارد، بنابراین ممکن است گاهی دچار مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای بشود.  مایکروسافت هنوز در حال کار برای نهایی کردن این ویژگی برای کاربران اج می‌باشد.

نظر شما چیست؟ آیا موفق به تجربه این ویژگی شده‌اید؟ تجربیات خود از این ویژگی را با ما به اشتراک بگذارید.



منبع :mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار