کد خبر: ۲۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 05
پرچمدار جدید هواوی یعنی میت 30 پرو قرار است با نوآوری‌های جدیدی از راه برسد و در زمینه دوربین و نمایشگر، انقلاب جدیدی در صنعت اسمارت‌فون‌ها به راه بیندازد. در همین راستا حالا اطلاعات جدیدی از دوربین‌های آن منتشر شده که از دو حسگر 40 مگاپیکسلی بزرگ و یک حسگر 8 مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی خبر می‌دهد.

به گزارش آی تابناک : یکی از منابع اطلاعاتی اسلش لیکس در این باره توییتی منتشر و جزئیاتی درباره میت 30 پرو افشا کرده است. بر اساس گفته‌های او دوربین این گوشی به یک حسگر 40 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر f/1.6 – f/1.4، چینش پیکسلی RYYB، ابعاد 1/1.5 اینچ و قابلیت Cine Lens مجهز شده. هنوز دقیقا مشخص نیست که این قابلیت چیست و چه کاربردی دارد اما بر اساس نام‌گذاری آن می‌توان حدس زد که بیشتر مورد استفاده تولید کنندگان محتوای ویدیویی قرار بگیرد.

البته Cine Lens می‌تواند به قابلیت AI Cinema هواوی هم مرتبط باشد که با سری هواوی میت 20 در سال 2018 عرضه شده بود. علاوه بر این یک حسگر 40 مگاپیکسلی فوق عریض 120 درجه‌ای با قابلیت Cine Lens هم برای این گوشی درنظر گرفته شده که ابعادی برابر با 1/1.7 اینچ دارد. سنسور 8 مگاپیکسلی تله با زوم 5 برابری هم این مجموعه را تکمیل می‌کند.

میت 30 پرو

این مشخصات توسط Ice Universe هم با انتشار عکس‌هایی از این مجموعه حسگرها تأیید شده است. در این تصویر بزرگ بودن سنسورها در مقایسه با گلکسی نوت 10 سامسونگ قابل توجه است. در واقع افزایش رزولوشن بدون افزایش ابعاد حسگر، می‌تواند به کم شدن حساسیت نوری و در نتیجه بی کیفیت شدن عکس‌ها منجر شود. بنابراین به نظر می‌رسد هواوی راه گوشی قدیمی نوکیا لومیا 1020 را برای ساخت سنسورهای با رزولوشن بالا انتخاب کرده است.

میت 30 پرو قرار است در زمینه سخت‌افزار هم بسیار قدرتمند ظاهر شود. بر اساس اخباری که تا به حال منتشر شده این گوشی به یک چیپست کایرین 985 های‌سیلیکن با همراهی یک مودم 5G یکپارچه، پشتیبانی از فست شارژ 55 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 10وات مجهز خواهد بود. هواوی پاییز امسال را برای رونمایی این محصول درنظر گرفته است.



منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار