کد خبر: ۲۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 04
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان اینکه نهضت در نیروی هوایی شروع شده است، گفت: با وجود تحریم ها صنعت هوایی هنوز روی پای خود ایستاده است.
به گزارش آی تابناک : سورنا ستاری صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاح رویداد ارائه نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما که با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و سازمان هواپیمایی کشور برگزار شد، اظهار داشت: نهضت در نیروی هوایی شروع شده است و کشوری که روزگاری در این حوزه وابسته بود، امروز صنعتش را پیش می برد.

وی با تاکید براینکه فناوری خریدنی نیست بلکه باید آن را آموخت، خاطرنشان کرد: با وجود تحریم ها صنعت هوایی همچنان روی پای خود ایستاده است.

ستاری رعایت استانداردها در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما را از جمله اولویتهای این حوزه برشمرد و تاکید کرد: تا زمانی که به دانش طراحی، تعمیرات و نگهداری وابستگی داشته باشیم هیچ پیشرفتی اتفاق نمی افتد.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور گفت: در زمان جنگ تحمیلی، پتانسیل دانشی و فنی در کشور وجود نداشت اما جنگ اداره شد. امروز نیز با وجود تحریم ها در این حوزه هنوز روی پای خود ایستاده ایم و سیستم های راداری و موشکی را با نوآوری و خلاقیت نیروی انسانی در داخل کشور ساخته ایم.

همزمان با این رویداد ۲ روزه نمایشگاه محصولات و خدمات مورد نیاز تعمیر و نگهداری هواپیما و کارگاه تخصصی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است.



منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار