کد خبر: ۲۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 04
شرکت سونی هر ماه اسامی عناوین رایگان پلی استیشن پلاس را مشخص می‌کند و به تازگی عناوین رایگان ماه اگوست این شرکت برای مشترکین پلی استیشن پلاس اعلام شد. به گفته سونی از 6 آگوست تا 2 سپتامبر مشترکین می‌توانند بازی‌های WipEout Omega Collection و Sniper Elite 4 را تجربه کنند.
به گزارش آی تابناک : بازی WipEout Omega Collection مجموعه‌ای از عناوین WipEout 2048، WipEout HD،HD Fury expansion و turbo-charged package را دربرمی‌گیرد. این بدان معناست که شما به جای یک بازی چندین عنوان در بسته مورد اشاره بدست می‌آورید. 

در این کالکشن عناوینی وجود دارند که می‌توان به صورت آنلاین یا آفلاین تجربه کرد. البته در حالت آنلاین بازیکنان قادرند بازی مورد اشاره را همراه با دوستانشان نیز تجربه کنند. البته این‌ها تمامی بازی‌ها نیست و اگر از PlayStation VR برخوردار هستید، بازی entire collection را هم بدست خواهید آورد که مجموعه عناوین واقعیت مجازی را دربرمی‌گیرد. 

دیگر بازی مورد اشاره Sniper Elite 4 است که نسخه چهارم سری بازی‌های اکشن تیراندازی تاکتیکی Sniper Elite بوده و شما در نقش یک اسنایپر ماهر در جنگ جهانی اول به مقابله با نازی‌ها می‌پردازید. در این نسخه بازیکنان به شبه جزیره‌ای در ایتالیا رفته و باید با انواعی از سلاح‌ها نظیر سلاح تک تیرانداز، مسلسل، مواد منفجره و برخی دیگر به نابودی دشمنان بپردازید.

بازی Sniper Elite 4 همچنین علاوه بر بخش آفلاین شامل بخش آنلاینی شده که می‌توان همراه با دوستان این بازی را تجربه کرد. در حالت co-op این بازی 2 تا 4 بازیکن همزمان را پشتیبانی می‌کند اما در حالت آنلاین بیش از 12 نفر را پشتیبانی می‌کند.

باری دیگر باید ذکر کرد که دو بازی WipEout Omega Collection و Sniper Elite 4  از 6 آگوست تا 2 سپتامبر دردسترس مشترکین پلی استیشن پلاس سونی قرار می‌گیرد. اگر از مشترکین پلی استیشن پلاس هستید می‌توانید بازی‌های Detroit: Become Human و Horizon Chase Turbo را به عنوان بازی‌های جولای تجربه کنید.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار