تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 03
مایکروسافت یک گزارش IoT Signals منتشر کرده که جهت حرکت و آمارهای مرتبط به اینترنت اشیا (IoT) را نشان می‌دهد. این گزارش نشان می‌دهد که اینترنت اشیا در صنایع اصلی تولید خرده‌فروشی/عمده‌فروشی، حمل و نقل، دولت، و سلامت بسیار رایج است.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت یک گزارش IoT Signals منتشر کرده که جهت حرکت و آمارهای مرتبط به اینترنت اشیا (IoT) را نشان می‌دهد. این گزارش نشان می‌دهد که اینترنت اشیا در صنایع اصلی تولید خرده‌فروشی/عمده‌فروشی، حمل و نقل، دولت، و سلامت بسیار رایج است. این گزارش ادعا می‌کند که 94 درصد کسب و کارها تا پایان سال 2021 از اینترنت اشیا استفاده خواهند کرد.


هیچ نشانه‌ایی از کاهش رشد اینترنت اشیا وجود ندارد، 94% کسب و کارها تا پایان سال 2021 از اینترنت اشیا استفاده خواهند کرد.

مایکروسافت گروه Hypothesis را مامور انجام این تحقیقات قرار داد. این دیتا از یک نظرسنجی آنلاین 20 دقیقه‌ایی به دست آمده که با بیش از 3000 تصمیم گیرنده در شرکت‌های سازمانی در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، چین و ژاپن که در حال حاضر درگیر اینترنت اشیا هستند، اجرا شده است.

این گزارش پذیرش را در صنایع مهم، خرده‌فروشی/عمده‌فروشی (90 درصد) و تولید (87 درصد) بیان می‌کند. همچنین بیان می‌کند که رشد اینترنت اشیا هیچ کاهشی نشان نداده و 94 درصد کسب و کارها تا پایان سال 2021 از آن استفاده خواهند کرد.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که تقریبا تمام شرکت‌ها برای امنیت اینترنت اشیا ابراز نگرانی کرده‌اند. 97 درصد از شرکت‌های مورد بررسی نگران مسائل امنیتی حین پیاده‌سازی اینترنت اشیا هستند. نکته قابل توجه اینجا است که علی‌رغم این نگرانی، این گزارش بیان می‌دارد که نگرانی‌های امنیتی مانع از پذیرش آن نشده است.

با وجود نرخ پذیرش بالا، این گزارش بیان می‌دارد که 47 درصد شرکت‌هایی که اینترنت اشیا را پذیرفته‌اند معتقدند که تعداد کافی نیروی(کارگر) ماهر اینترنت اشیا وجود ندارد.

این گزارش کامل به مانند نوری است که بر حوزه اینترنت اشیا تابیده شده، چرا که هم شامل چالش‌هایی است که اینترنت اشیا با آن روبه‌روست و هم بخش‌های اصلی که اینترنت اشیا در آن موفق بوده را شامل می‌شود.



منبع : windows central 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار