کد خبر: ۲۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 27
اوایل سال میلادی جاری بود که شاهد اولین زمزمه‌ها از معرفی و عرضه گوشی‌های تاشو بودیم. سامسونگ و هواوی هر دو محصولات تاشوی خود را به رخ رقبا می‌کشیدند و طبق اعلام آن‌ها قرار بود این دستگاه‌ها تا نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار شوند. با این حال سامسونگ به دلیل وجود مشکلات فنی و هواوی بنابر دلایلی عرضه محصولات تاشوی خود را به تاخیر انداختند.

به گزارش آی تابناک : عصر امروز تصاویری منتشر شده که نشان‌دهنده تغییراتی جزئی در گوشی تاشو هواوی هستند. خبرنگار جوانی به نام Li Wei توانسته این تصاویر را از Mate X در دستان آقای Richard Yuمدیرعامل هواوی هنگامی که وی در فرودگاه بوده به ثبت برساند.

huawei-mate-x-richard-yu-1.jpg

وی پس از ثبت این تصاویر اقدام به انتشار آن‌ها در Weibo کرده است. با دقت به این تصاویر می‌توان متوجه برخی تغییرات جزئی در این محصول شد. با اندکی دقت به این تصاویر می‌توان دوربین چهارم دستگاه که سنسوری از نوع زمان‌پرواز (ToF)  است را به وضوح مشاهده کرد. در تصاویر منتشر شده این قسمت چندان واضح نبود و وجود این سنسور تایید نشده بود. تغییر دیگر دستگاه را می‌توان اضافه شدن دکمه‌ای جدید برای باز کردن دستگاه از حالت تا شده دانست.

Screenshot (80).png

هواوی به هنگام اعلام رسمی تاخیر در عرضه گوشی تاشوی خود، علت را بهبود دوام و ارتقای کیفی نمایشگر آن اعلام کرد. با این حال در این تصاویر تغییر خاصی قابل مشاهده نیست. همچنین چندی بعد هواوی اعلام کرد که تاخیر در عرضه این اسمارت‌فون به این کمپانی امکان می‌دهد تا تست‌های بیشتری را روی دستگاه تاشوی خود انجام دهد و با توسعه‌دهندگان بیشتری برای بهبود تجربه کاربری اپلکیشن‌ها وارد همکاری شود.

Screenshot (81).png

این در حالی است که سامسونگ به عنوان اصلی ترین رقیب، اوایل همین هفته اعلام کرد که عرضه گلکسی فولد در بازارهای منتخب سامسونگ از ماه سپتامبر سال میلادی جاری آغاز خواهد شد. از جمله تغییرات انجام شده توسط سامسونگ روی گلکسی فولد می‌توان به مواردی نظیر بهبود لایه محافظ نمایشگر، تقویت لولاهای دستگاه و اضافه کردن قسمت‌هایی برای محافظت از آن‌ها اشاره کرد.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار