کد خبر: ۲۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 24
عنوان Gears 5 ساخته استودیوی کوالیشن (Coalition)، بعد از انتشار خود حاوی نقشه‌های بخش چندنفره رایگان خواهد بود و خبری از سیزن پس، لوت باکس‌های تصادفی و یا پک‌های کارت‌ در بازی نخواهد بود تا برای بازی‌بازان مشکلی ایجاد کند. یک روش مستقیم برای بدست آوردن آیتم‌های تزئینی و سایر پاداش‌ها وجود خواهد داشت ولی هنوز هم می‌توان محتویاتی را در بازی با پول واقعی خریداری کرد. این محتویات شامل تقویت‌کننده‌های XP و توانایی باز کردن شخصیت‌های قفل شده می‌باشد.
به گزارش آی تابناک : به مانند Rainbow Six Siege، عنوان Gears 5 نیز در ابتدا تعداد کمی شخصیت "قهرمان” برای تجربه بازی در اختیار شما قرار می‌دهد و بقیه شخصیت‌ها نیز با تجربه هر چه بیشتر بازی، آزاد خواهند شد. اما شما می‌توانید با پرداخت پول، سریع‌تر این شخصیت‌ها را آزاد کنید. ریان کلون (Ryan Cleven)، مدیر طراحی بخش چندنفره بازی و رز گانسن (Rose Gunson)، مدیرنوآوری ورزش‌های الکترونیک (esports)، در گفتگو با گیم‌اسپات اظهار داشتند:

شخصیت‌های قهرمان جدید بر روی گیم‌پلی بازی اثر می‌گذارند و بازی‌بازان می‌توانند آن‌ها را هم از طریق تجربه بازی و هم با پرداخت پول بدست آورند تا محیط بازیِ یکسان و برابر نیز حفظ شود.

بازی‌بازان دیدی کامل از شخصیت قهرمانی که انتخاب کرده‌اند خواهند داشت و خبری از انتخاب تصادفی نخواهد بود. نقشه‌های جدید و Escape Hiveها برای همه رایگان خواهد بود. اگر چه هیچگونه لوت باکسی در Gears 5 وجود نخواهد داشت، با این حال بازی‌بازان می‌توانند تنها با تجربه بازی، پاداش‌هایی را دریافت کنند. اگر بازی‌بازان تصمیم بگیرند با استفاده "Iron”، ارز پرمیوم داخل بازی، جدا از پاداش‌ها و آیتم‌های تزئینی داخل بازی چیزی را خریداری کنند، دیدی کامل نسبت به آن آیتم شخصی‌سازی که قصد خرید آن را دارند خواهند داشت.

اگر چه این موضوع هنوز هم جزو پرداخت‌های درون برنامه‌ای است، با این حال کوالیشن اصرار دارد که بازی‌بازان از تمام آیتم‌هایی که خریداری می‌کنند، آگاهی کامل خواهند داشت و خبری از انتخاب تصادفی بر پایه شانس نخواهد بود. در آینده خواهیم دید که این موضوع چگونه به نفع جیب بازی‌باز خواهد بود؛ مخصوصا با توجه به تغییراتی که در بخش چندنفره بازی ایجاد شده است. به عنوان مثال حالت Arcade حال تماما بر اساس کنش‌ها، ارتقاها و خرید سلاح‌های قدرتمند با استفاده از Skullهایی است که از تعداد کشته‌ها بدست می‌آید. به نظر شما ممکن است که شخصیت‌های قهرمان بر این موضوع تاثیری بگذارند؟

Gears 5 نخستین عنوان از این سری است که بر روی استیم نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال ۲۰۱۹ میلادی مصادف با ۱۹ شهریور سال 1398 بر روی ایکس باکس وان و رایانه‎‌های شخصی منتشر شود.




منبع : gamingbolt
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار