کد خبر: ۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 March 15
سرپرست بخش طراحی اپل یعنی «جانی آیو» طی مصاحبه ای که اخیرا با «چارلی رز» داشته است، توصیه هایی را به همه طراحانی که قصد دارند زمانی در شرکت اپل کار کنند، کرده است.

سرپرست بخش طراحی اپل یعنی «جانی آیو» طی مصاحبه ای که اخیرا با «چارلی رز» داشته است، توصیه هایی را به همه طراحانی که قصد دارند زمانی در شرکت اپل کار کنند، کرده است.

وقتی جانی آیو با این پرسش روبرو شد که زمانی که قصد استخدام طراحان برای اپل دارد، چه موضوعاتی را مد نظر قرار میدهد؟ وی پاسخ داد:

زمانی بود که روند به این شکل پیش میرفت که فرد درخواست شغل خود را به ثبت میرساند با همه آنچه که باید مد نظر قرار میگرفت و ما به شکل خاص رزومه و طراحی آنها را بررسی میکردیم. اما من بیش از همه به نوع نگاه افراد به دنیا اهمیت میدادم. زمان زیادی از آن موقع میگذرد. حدود 9 یا 10 سال پیش بود که شخصی برای استخدام و مصاحبه به اپل آمده بود. من دیر کرده بودم و به همین خاطر وارد اتاق مصاحبه نشدم و پشت در ایستادم. به صحبت های وی گوش میدادم در حالی که در مورد کارهایش حرف نمیزد، بلکه دنیا را از نگاه خود تصویر میکرد. بدون دیدن طراحی های وی و حتی بدون دیدن یک کار از وی ما تصمیم گرفتیم او را استخدام کنیم. برای من بیش از همه این موضوع اهمیت دارد که ما چطور به دنیا نگاه میکنیم.

این پاسخ جانی آیو در انتهای مصاحبه ای بود که طی آن نابغه طراحی اپل در مورد رهیافتش به طراحی، ارتباط اش با استیو جابز و نحوه تعامل با انتقادات، سخن گفته بود.

هرچند وی عادت به سربسته حرف زدن و انتزاعی سخن گفتن دارد، اما زمانی که از وی پرسیده شد که چطور بسته بندی های اپل اینقدر زیبا و جذاب است گفت: در مورد بسته بندی زمان زیادی را صرف تلاش برای تفکر و تامل میکنیم و در نتیجه میتوانیم از مواد در دسترس خود به خوبی بهره ببریم. اما بسته بندی تنها مربوط به حفاظت از محصول نیست. بلکه اولین چیزی است که شما هنگام خرید محصول با آن سر و کار دارید.

وی همچنین بیان کرده است که بازخورد های از سمت کاربران و مصرف کنندگان را نیز در نظر میگیرد و گفت: انتقادات سفت و سخت برای کاری که ما انجام میدهیم بسیار حیاتی است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار