کد خبر: ۲۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 22
پیشرفت تکنولوژی در جوامع امروزی باعث شده تا مردم دنیا، 80 درصد از روز خود را به صورت آنلاین در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بگذرانند.

به گزارش آی تابناک : از این رو بیشتر خدمات فروش و مورد نیاز هر فردی در بستر اینترنت رفع می‌شود. در نتیجه میزان ترافیک خیابان‌ها و آلودگی هوا کاهش می‌یابد و هر فردی می‌تواند در زمان خود صرفه‌جویی کند.

این روزها خشکشویی جزء نیاز اصلی و ضروری هر خانواده‌ای است و هر فردی دوست دارد پاکیزه و آراسته در خانه، مهمانی یا محل کار خود حضور یابد.

بنابراین شرکت جین وست با همکاری خشکشویی دیجی واش، به منظور رفاه و آسایش مشتریان خود، یک سیستم خشکشویی مکانیزه، هوشمند و منحصربه‌فرد راه اندازی کرده تا نیازهای مربوط به شستشو، لکه‌بری، خیاطی و اتوکشی را در کمترین زمان و بهترین کیفیت فراهم می‌سازد.

این سرویس نه تنها برای همه‌ی علاقه‌مندان به زیبایی، پاکیزگی و آراستگی قابل استفاده است، بلکه افرادی که به صورت حضوری در یکی از فروشگاه‌های جین وستحضور یابند، می‌توانند با 20% تخفیف از خدمات خشکشویی دیجی واش استفاده کنند.

اساس کار خشکشویی دیجی واش، رضایت مشتری است. بر این اساس، تمام سیستم، تجهیزات و روبات‌های خشکشویی خود را تحت تکنولوژی پونی (PONI) ایتالیا، یکی از سه تکنولوژی برتر جهان در حوزه‌ی تجهیزات خشکشویی‌های رباتیک و مکانیزه تامین و راه‌اندازی کرده است. از سوی دیگر خشکشویی آنلاین دیجی واش یک صنعت دوستدار طبیعت به شمار می‌آید و با احترام به طبیعت در سیستم شستشوی خود از آب غیر آشامیدنی استفاده می‌کند. این آب پیش از مصرف، کاملا تصفیه می‌شود و تمام باکتری و میکروب‌ها از آب پاک می‌شوند. با این روش 40 درصد از مصرف معمول آب در صنعت خشکشویی و شستشو کاهش می‌یابد.

انواع خدمات خشکشویی دیجی واش

خشکشویی دیجی واش با کمترین هزینه، بهترین کیفیت را در شستشو لباس و پارچه، لکه بری، اتوکشی و... در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

مشتریان می‌توانند بخارشویی لباس، پارچه، پتو، روتختی و لحاف، آباژور، خشکشویی لباس مجلسی، کفش و دیگر وسایل پارچه‌ای خود را به یکی از شش شعبه‌ جین وستدر تهران یا به صورت تلفنی به خشکشویی دیجی واش تحویل دهند و در کمترین زمان و بهترین کیفیت البسه خود را تحویل بگیرند. همچنین در صورت درخواست سفارش توسط متخصصان خشکشویی تحویل گرفته می‌شود و مشتریان را در خصوص لکه‌بری، جنس پارچه و نوع شستشوی صحیح راهنمایی خواهند کرد.

خدمات ویژه‌ای نیز توسط خشکشویی دیجی واش ارائه می‌شود که می‌توان از شستشوی شرعی، خانوادگی، لباس زیر، لباس کودکان و لباس بانوان به عنوان مهمترین آن‌ها نام برد.

علاوه بر این، مشتریان گرامی ساکن تهران می‌توانند از خدمات ارسال رایگان دیجی واش در تمام نقاط تهران بهره‌مند شوند.

سیستم هوشمند خشکشویی دیجی واش

شرکت جین وست به همراهی خشکشویی دیجی واش به منظور تسریع و افزایش کیفیت در شستشو و اتوکشی، از سیستم هوشند و دستگاه‌های به‌روز استفاده می‌کند. اما یکی از مهمترین ابتکارهای این سرویس استفاده از نرم‌افزار هوشمند این شرکت است که برنامه‌ی شستشو و اتوی لباس‌ها را طراحی و کنترل می‌کند. پس از ثبت سفارش خشکشویی، لباس‌ها در کیسه‌های مخصوص به مجموعه دیجی واش وارد می‌شوند و طبق نرم‌افزار به هریک از لباس‌ها بر مبنای سفارش مشتریان کد حاوی برنامه‌ی شستشو اختصاص داده می‌شود؛ پس از آنکه لباس‌ها بر اساس جنس و رنگ در بخش‌های ویژه‌ای شستشو، لکه بری یا اتوکشی شدند، به همراه شماره یا بارکد مشخص خود، دوباره در بخش تحویل به هم می‌پیوندند.

این کار که در  دیجی واش توسط سیستم ERP یا یک نرم افزار هوشمند انجام می‌شود خطا را به حداقل رسانده و در نهایت باعث رضایت مشتریان خواهد بود.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار