کد خبر: ۲۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 21
عنوان بی نظیر Tekken 7 که آخرین نسخه‌ی عرضه شده از این سریِ سابقه دار و خوش نام است، توانست موفقیت‌های زیادی برای این سری به ارمغان بیاورد و مهم‌تر از آن توانست مخاطبان بسیاری جذب کند.
به گزارش آی تابناک : به لطف بسته‌های الحاقی جذابی که دریافت کرد (مثل یکی از بهترین کراس اورهایی که احتمالا تا به حال دیده‌ایم که Negan و Julia را به این بازی اضافه می‌کرد)، یک شالوده محکم و استوار برای خود بنا کرد که دلیل محکمی برای اثبات این است که چرا بازی‌بازان این همه پای این بازی مانده‌اند و هنوز آن را بازی می‌کنند.

این موضوع از میزان فروش این بازی کاملا مشخص شده چرا که اکنون یک رکورد جدید ثبت کرده و عملکرد با ثبات خودش را نشان داده. بر اساس اعلام حساب رسمی شعبه آمریکای شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) در شبکه اجتماعی توییتر، فروش این بازی اکنون از مرز ۴ میلیون نسخه عبور کرده است و به دستاور جدیدی رسیده که واقعا با ارزش و قابل افتخار است. به هر حال خوشحالیم که پس از مدت‌ها یک خبر خوب و خوشحال کننده از این بازی به دستمان رسیده که چنین موضوعی را با ما به اشتراک می‌گذارد.

عنوان Tekken 7 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در ادامه از شما دعوت می‌کنم که متن توییت اکانت بندای نامکو برای اعلام این خبر را مشاهده کنید.

بیش از ۴ میلیون بازیکن پای خود را در رینگ گذاشته‌اند! ممنون از حمایت‌های دنباله دار شما. مبارزات Tekken 7 را همینطور ادامه دهید.



منبع : gamingbolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار