کد خبر: ۲۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 21
شرکت ال جی پس از معرفی سری پایین رده W حالا با ثبت نام M10 احتمالا به دنبال معرفی سری M است. علاوه بر این، نام دو دستگاه جدید از سری V به اسم V60 و V70 نیز ثبت شده است.

به گزارش آی تابناک : شرکت ال جی حدود یک ماه پیش از خط تولید جدید تلفن‌های هوشمند خود با نام سری W رونمایی کرد که شامل سه گوشی W30, W10 و W30 پرو بود. این خط تولید قرار بود گروهی از محصولات رده پایین را برای بازار هند عرضه کند و در این زمینه موفق عمل کرد چرا که موجودی آن در عرض چند دقیقه پس از عرضه از طریق فروشگاه آمازون به پایان رسید.

حالا به دنبال این موفقیت، ال جی می‌خواهد سری تازه‌ای از تلفن‌های هوشمند به نام سری M را معرفی کند. این شرکت اخیرا نام M10 را از طریق دفتر مالکیت فکری کره جنوبی ثبت کرده تا بعدا بتواند از آن در تلفن‌های هوشمند آتی خود استفاده کند.

به نظر می‌رسد که این دستگاه مثل W10 مدل پایه‌ای برای تلفن‌های سری M باشد. و حتی شاید مثل سری W در نهایت سه تلفن هوشمند با نام‌های M30, M10 و M30 پرو به بازار بیاید. اکنون پرسش ما این است که آیا این دو سری شباهت‌هایی به یکدیگر خواهند داشت یا نه. 

علاوه بر M10، ال جی دو نام جدید V60 و V70 را هم به ثبت رسانده است. آخرین دستگاه از سری V گوشی V50 بود. این موبایل اساسا همان V40 است که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.

ال جی معمولا دستگاه‌های سری V را در فصل تابستان معرفی می‌کرد. اکنون با توجه به این که V50 در کنار LG G8 معرفی شده، شاید امسال دیگر شاهد معرفی V60 نباشیم. با این حال هر چه که باشد، احتمالا حداقل باید منتظر معرفی دو دستگاه دیگر از سری V بمانیم.

ال جی سخت در تلاش است تا با معرفی قابلیت‌های جدیدی مثل Hand ID در G8 توجه بازار را به سوی خود جلب کند، اما این شرکت هنوز نتوانسته مثل پرچمداران سامسونگ و هوآوی آن قدرها که باید برای گوشی‌های خودش مخاطب جذب نماید.





منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار