کد خبر: ۲۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۳۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 21
به تازگی استودیو کوالیشن اعلام کرده که بازی مورد انتظار Gears 5 بزرگ‌ترین بخش داستانی این مجموعه را خواهد داشت.
به گزارش آی تابناک : حتما باید بدانید که تا دو ماه دیگر، جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی Gears of War یعنی Gears 5 توسط استودیو کوالیشن منتشر خواهد داشت و تا حالا، کاربران زیادی منتظر انتشار آن هستند. انتظارات مثل همیشه از این نسخه بالا خواهد بود و طبق گفته‌ی سازندگان، این نسخه به ریشه‌های اصلی و قدیمی مجموعه وفادار است. بازی Gears 5 در جریان کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2018 معرفی شد و در همان زمان اعلام گردید که تیم سازنده‌ی بازی، تمرکز ویژه‌ای برروی بخش داستانی بازی خواهد داشت. همچنین کاربران قادر خواهند بود به غیر از به تنهایی تمام کردن بخش داستانی، این حالت را با یکی دیگر از دوستان خود به اتمام برسانند.

اما حالا و در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو کوالیشن اعلام کرده که Gears 5 بزرگ‌ترین بخش داستان این سری را شامل می‌شود. در واقع، این نسخه در کنار بخش داستانی، بهترین و بزرگ‌ترین محتویات را نسبت به نسخه‌های قبلی به کاربران ارائه می‌دهد و کاربران نباید از این لحاظ، نگرانی خاصی داشته باشند. کارگردان بازی در این رابطه توضیحاتی را به کاربران ارائه داد:

تردیدی نداشته باشید که Gears 5 بهترین نسخه‌ی این مجموعه خواهد بود. بزرگ‌ترین بخش داستانی، بهترین حالت Versus و کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین بخش PvE در این مجموعه، در اختیار شما خواهد بود. کوالیشن تمامی سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا بهترین نسخه در این مجموعه را به دست شما برساند. تیم ما وقتی پروسه‌ی ساخت یک بازی آن هم با اسم و رسم Gears of War را شروع می‌کند، هدف نهایی و مقصد نهایی خود یعنی موفقیت و رضایت کاربران را انتخاب کرده و بهترین نتیجه به دست کاربران می‌رسد.

مثل همیشه، بخش داستانی مهم‌ترین بخش این مجموعه خواهد بود و با توجه به گفته‌های جدید این استودیو، انتظارات کاربران بالاتر می‌رود. کاربران همیشه رابطه‌ی خوبی با شخصیت‌های این مجموعه داشته‌اند و برای تجربه‌ی این بخش داستانی بزرگ، لحظه شماری می‌کنند. از سویی دیگر، در بخش چندنفره‌ی بازی، بخش Horde در این نسخه حضور داشته و حالت جدید Escape نیز به بازی اضافه شده است. کمی قبل‌تر نیز حالت Arcade بازی معرفی شد که در جریان، بازیکنان کنترل شخصیت‌های مختلفی را در دست دارند که هریک از لحاظ ویژگی‌ها، با یکدیگر تفاوت دارند. به نظر می‌رسد این حالت نیز گیم‌پلی هیجان انگیز و البته با نشاطی را به کاربران ارائه دهد.

بازی Gears 5 در تاریخ 19 شهریور برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.




منبع : dualshockers 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار