کد خبر: ۲۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 20
کارشناسان بر این باورند احتمالا سونی نخستین گوشی هوشمند 5K جهان را معرفی و عرضه خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : سونی که همواره یکی از بزرگترین سازندگان نمایشگرهای محصولات الکترونیک، تلویزیون و گوشی هوشمند در جهان به شمار می رود، در سال‌های اخیر شاهد ضعف قابل توجهی در بخش موبایل خود بوده است.

حالا کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری به تازگی برآورد و اعلام کرده‌اند که این غول تکنولوژی ژاپنی احتمالا نخستین گوشی هوشمند مجهز به قابلیت پشتیبانی از رزولوشن تصویر 5K را معرفی، رونمایی و عرضه خواهد کرد تا بدین ترتیب بتواند سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده و باری دیگر محبوبیت و استقبال از گوشی های هوشمند را به بازارهای جهانی بازگرداند.

اخیرا تصاویر و گزارش‌های جدیدی در وب سایت 91mobile منتشر شده که نشان دهنده یک محصول جدید با کیفیت و وضوح تصویر بالا ( 5K) است که به نظر می‌رسد تمامی قابلیت‌های منحصر بفرد یک گوشی پرچمدار را داراست.

سونی در سال 2015 میلادی نیز نخستین شرکتی بود که گوشی هوشمند اکسپریا Z5 مجهز به فناوری صفحه نمایش 4K را معرفی و روانه بازار کرد و حالا به عقیده بسیاری از کارشناسان، تصمیم گرفته است که در ارائه یک گوشی با فناوری نمایشگر 4K نیز نخستین غول تکنولوژی باشد.

از قابلیت و ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت تصویر 21:9 (Cinema Wide) ، دوربین سه گانه، تراشه پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم حداقل 6 گیگابایت، باتری 3200 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ بی سیم اشاره کرد.

البته سونی هنوز هیچ تاریخی برای معرفی و رونمایی رسمی از محصول مذکور اعلام نکرده است اما انتظار می رود که در رویداد IFA 2019 واقع در شهریور سال جاری میلادی رونمایی شود.




منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار