کد خبر: ۲۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 20
هواوی ماه گذشته سری گوشی‌های محبوب نوا را با معرفی نوا 5، نوا 5i و نوا 5 پرو بروزرسانی کرد. حالا منابعی از چین خبر از عرضه یک گوشی جذاب دیگر از این سری می‌دهند که مشخصات بسیار هیجان‌انگیزی دارد.

به گزارش آی تابناک : اوایل تیر ماه بود که اولین تصاویر شماتیک از گوشی نوا 5i Pro منتشر شد و طراحی شبیه به هواوی Mate 20 را به ذهن متبادر می‌کرد. حالا مجموعه تصاویری که از این گوشی پیش از معرفی رسمی آن خواهیم داشت بسیار گسترده‌تر شده و علاوه بر مشخصات طراحی ظاهری و ساختار نمایشگر، می‌توانیم اطلاعات فنی و سخت‌افزاری آن را در دست داشته باشیم.

Nova5iPro (1).jpg

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این گوشی مشخصات بسیار قابل توجهی دارد. در جلوی دستگاه از یک نمایشگر بزرگ 6.26 اینچی با حفره کوچکی در قسمت بالا و سمت چپ دستگاه استفاده خواهد شد که رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی دارد. هواوی تمامی تلاش خود را در ارائه یک نمایشگر بزرگ تمام صفحه به کار بسته و توانسته نسبت نمایشگر به بدنه 90.7 درصد را در این گوشی پیاده کند.

Nova5iPro (2).jpg

ساختار بدنه و پشت دستگاه به صورت منحنی است و سنسور اثر انگشتی در زیر ماژول دوربین چهارگانه آن جای خواهد گرفت. این ماژول مجموعه‌ای از یک دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 به همراه دو دوربین 2 مگاپیکسلی است. برای دوربین سلفی نیز از یک دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

به درون این قاب شیشه‌ای که برویم ساختار بسیار جذابی را مشاهده می‌کنیم که در قلب آن با یک چیپست پردازنده Kirin 810 روبرو خواهیم شد. این چیپست جدیدترین SoC هواوی برای گوشی‌های میان‌رده است که با مشخصات جذابی که دارد می‌تواند رقیب مستقیمSnapdragon 730 در بازار باشد.

Nova5iPro (4).jpg

در بخش حافظه کاربران می‌توانند دو ساختار 6/128 گیگابایتی برای حافظه رم و داخلی را به صورت آنلاین سفارش دهند ولی اگر در فروشگاه‌های هواوی به دنبال این گوشی بگردید خواهید توانست علاوه بر این ویرایش، نسخه 8/256 گیگابایتی را نیز در لیست انتخاب‌های خود داشته باشید.

Nova5iPro (5).jpg

این گوشی زیبا با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژر 20 واتی عرضه می‌شود که می‌توان تنها در عرض 30 دقیقه آن را تا 50 درصد شارژ کرد. همچنین سه نسخه با رنگ‌های بدنه گرادیانی آبی، سبز یشمی و مشکی نیز در اختیار کاربران خواهد بود.

Nova5iPro (3).jpg

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت این محصول منتشر نشده ولی با توجه به مشخصات دستگاه باید قیمتی متناسب با گوشی‌های قبلی سری نوا 5 را برای آن انتظار داشته باشیم.



منبع : شهر سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار