کد خبر: ۲۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 18
جدیدترین دوربین سونی با عنوان Alpha 7R IV به بازار عرضه شد.

به گزارش آی تابناک : دوربین سونی Alpha 7R IV آخرین دوربین 35 میلی متری Full-frame خواهد بود. این دوربین جدید همچنین اولین محصولی است که از سنسور جدید Exmor R CMOS با رزولوشن 0.61 مگاپیکسلی بهره برده است.A7R IV  همچنین قادر به پخش ویدئو 4حرفه ای، حالت APS-C و سرعت انتقال بالا با USB 3.1 Gen 2 از طریق یک پورت Type C خواهد بود. در ادامه به معرفی جزییات بیشتر از این دوربین جدید سونی خواهیم پرداخت.

جدیدترین و آخرین دوربین سونی از سری آلفا

سونی رزولوشن 61. 0 مگاپیکسلی را در مدل  A7R IV، آخرین دوربین 35 میلی متری خود قرار داده است. این سنسور تصویر Exmor R CMOS دارای نور پس زمینه بوده که با پردازنده تصویر جدید BIONZ X پیشرفته تر شده است. علاوه بر تعداد پیکسل های فوق العاده بالا، A7R IV  دارای حساسیت بالا در 15 محدوده مختلف بوده که  ثبت چزییات تصویر عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت و جزییاتی مانند سایه تصویر را بسیار دقیق به ثبت خواهد رساند.

آخرین دوربین سونی از سری آلفا

A7R IV همچنین به پشتیبانی از رزولوشن جدید و بالا در ثبت تصاویر در حال حرکت با سرعت بالا خواهد پرداخت. این قابلیت می تواند تا 68 عکس پی در پی را در این حالت 10 فریم در ثانیه با فوکوس اتوماتیک کامل (AF) و یا ردیابی خودکار (AE) را به ثبت برساند. از سوی دیگر یک حالت APS-C  جدید در این دوربین سونی ارائه شده که تصاویری با کیفیت 26.2 مگاپیکسلی ثبت خواهد کرد و در واقع کیفیت تصاویر را بالا خواهد برد.

دوربین جدید Full Frame سونی از ضبط ویدیوهای 4حرفه ای پشتیبانی می کند و همچنین می تواند از قابلیت Eye AF  در زمان واقعی بهره ببرد. دوربینA7R IV   از ویژگی پیشرفته ردیابی در زمان واقعی نیز برای ضبط تصویر ثابت برخوردار بوده است.  باید اشاره کنیم که این مدل بسیار سبک بوده و از طراحی بسیار خوبی برخوردار است. امکان اتصال به Wi-Fi نیز در این مدل ارائه شده و با وجود Wi-Fi و USB C شاهد سرعت بالای انتقال عکس ها و ویدیوها خواهیم بود. پیش فروش این محصول در حال حاضر در سایت Adorama.com قرارا گرفته و قیمیتی معادل 3498 دلار برای آن در نظر گرفته شده است. البته این قیمت فقط قیمت بدنه دوربین بوده و لنز و دیگر لوازم جانبی باید به صورت جداگانه خریداری شوند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار