کد خبر: ۲۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 18
Asus ROG Phone 2 حدود یک هفته دیگر در تاریخ 1 مرداد معرفی می‌شود، ولی اگر پیشاپیش می‌خواهید بدانید که بخش جلویی این دستگاه چه شکلی دارد با ادامه مطلب همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : تلفن هوشمند Asus ROG Phone 2 اول مرداد رسما معرفی می‌شود اما اکنون تصاویر زنده‌ای از این محصول در فضای اینترنت پخش شده که در این تصاویر می‌توانیم نگاهی به بخش جلویی دستگاه بیندازیم.

بخش جلویی این گوشی شبیه ROG Phone نسل اول است اما این بار شاهد حضور بلندگوهای استریو و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهیم بود. در بالای این نمایشگر خبری از ناچ نیست و حاشیه‌ای سنتی قرار گرفته که در سمت راست آن دوربین سلفی دستگاه دیده می‌شود.

در تصویر دومی که از این موبایل منتشر شده می‌توانیم قابلیتی را ببینیم که به کاربر اجازه می‌دهد نرخ نوسازی صفحه را از بین ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز تعیین کند.

ROG Phone 2 از پردازنده جدید کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کند که در بخش CPU و GPU به ترتیب ۴ و ۱۵ درصد سریع‌تر از مدل عادی اسنپدراگون ۸۵۵ است. علی‌رغم آن که حدود یک هفته تا معرفی این دستگاه فاصله داریم اما احتمالا در روزهای آتی اخبار بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر خواهد شد.





منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار