کد خبر: ۲۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 18
در اولین تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی NHL 20، مکانیک‌های جدید آن را که نسبت به‌نسخه‌های قبلی این اثر بهبود داشته‌اند تماشا می‌کنیم.

به گزارش آی تابناک : کمتر از سه ماه تا عرضه‌ی بازی NHL20 زمان باقی مانده و طی این مدت که تا انتشار بازی وقت داریم، شعبه‌ی ساخت آثار ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز این روزها خبرهای جدیدی را برای دنبال‌کنندگان اثر نام‌برده، درنظر گرفته است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تریلری ویژه از بازی NHL 20 منتشر شده که برای اولین بار، گیم‌پلی اثر را به‌تصویر می‌کشد و مکانیک‌های آن را نمایش می‌دهد. اگر خیلی سریع بخواهیم به‌محتوای این تریلر جدید اشاره کنیم، می‌توانیم بگوییم که سازندگان اثر در این ویدیو کوتاه از ویژگی‌های جدید و بهبودیافته‌ی بازی خود گفته‌اند. ویژگی‌هایی مانند سیستم شوت‌زنی جدید، شبیه‌سازی نحوه‌ی شوت‌زنی بازیکنان نام‌آشنای این ورزش و طراحی بیش از ۴۵ نوع از انواع شوت‌زنی، از مواردی هستند که به‌لطف سیستم کاملا جدید Real Player Motion 2.0 به‌این بازی آمده‌اند و از منظر انیمیشن‌ها و جلوه‌های گرافیکی، آن را به‌واقع‌گراترین نسخه از مجموعه‌ی خود تبدیل می‌کنند. با اضافه شدن انیمیشن‌های جدید و متنوع، کنار جلوه‌های مربوط به‌شوت‌زنی، به‌طبع شاهد تکامل انیمیشن‌های پاس‌ها، برخوردهای فیزیکی و مواردی از این دست نیز خواهیم بود.

در جریان این تریلر، اعضای تیم الکترونیک‌آرتز مدعی بهبود هوش‌ مصنوعی دروازه‌بانان هم می‌شوند که باید صحت این ادعا را در محصول نهایی جویا شویم؛ طبق صحبت‌های سازندگان بازی، برای دروازه‌بانان این اثر که حالا باهوش‌تر و زیرک‌تر هستند و در مواردی مثل جای‌گیری و رفلکس عملکرد بهتری را ثبت می‌کنند، بیش از ۴۵۰ انیمیشن جدید طراحی شده است.

بازی NHL 20 در تاریخی نامشخص از ماه سپتامبر (شهریور/مهر) راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد. در ادامه توجه شما را به‌این تریلر جدید جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات




منبع : GAMESPOT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار