کد خبر: ۲۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 18
سرویس اشتراکی بزرگ شرکت مایکروسافت یعنی Xbox Game Pass همچنان پرقدرت‌تر از همیشه به مسیر خودش ادامه می‌دهد. با این که ممکن است برخی از توسعه دهندگان و بازی‌سازهایی که عناوین آن‌ها روی این سرویس قرار دارد، آنچنان کامل از روند پرداختی این سرویس راضی نباشند اما این سرویس نزد کاربران خود و حتی نزد سایر کاربران پلتفرم‌های دیگر، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.
به گزارش آی تابناک : اکنون لیست بازی‌های جدید این سرویس که قرار است در ماه جولای به آن اضافه شوند، مشخص شده که در ادامه به بررسی این بازی‌ها و ذکر نامشان خواهیم پرداخت. با وینفون همراه باشید.

دقیقا به خاطر محبوبیت و استقبال گسترده و وسیعی که از این سرویس توسط کابران می‌شود، مایکروسافت همچنان به رشد آن و اضافه کردن بازی‌های جدید به این سرویس با قدرت و بهتر از قبل ادامه می‌دهد که در همین راستا برای ماه جولای نیز آینده درخشانی برای Xbox Game Pass در نظر گرفته که به نظر می‌رسد قرار است بازی‌های بیشتری در این سرویس به دستمان برسند که برخی از آن‌ها شامل عناوین کلاسیک و به یادماندنی خواهند بود.

عنوان برجسته و مهم‌ترین بازی این لیست بی شک عنوان Metal Gear Solid V است که قرار شده از فردا در این سرویس در دسترس قرار بگیرد. علی رغم این که لیست این بازی‌ها هنوز به اتمام نرسیده و بازی‌های زیاد دیگری برای اضافه شدن در جولای باقی مانده است، اما Metal Gear Solid V را قطعا می‌توان گل سرسبد آن‌ها و برجسته‌ترینشان به حساب آورد چرا که با یکی از بهترین بازی‌های اکشنی که در نسل هشتم به عرضه رسیده، رو به رو هستیم. عنوان ترسناک اکشن کلاسیک Resident Evil 4 نیز از تاریخ سوم مرداد ماه پیش رو برابر با ۲۵ جولای ۲۰۱۹ میلادی روی نسخه‌ی ایکس‌باکس وانِ این سرویس در دسترس قرار می‌گیرد.

در کنار آن‌ها نام یک بازی دیگر به اسم Night Call را نیز می‌بینیم که از امروز به این سرویس اضافه خواهد شد. این بازی یک عنوان مستقل نوآورانه جدید است که می‌توانید از آن لذت ببرید. این بازی هم روی پلتفرم ایکس‌باکس وان و هم رایانه شخصی سرویس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین در کنار آن نیز دو بازی دیگر به نام‌های Killer Instant: Definitive Edition و همینطور For the King در همان تاریخ سوم مرداد برابر با ۲۵ جولای امسال به ایکس‌باکس گیم پس اضافه خواهند شد. عنوان The Banner Saga 3 نیز یک بازی جدید دیگر برای ایکس‌باکس گیم پس خواهد بود که از فردا روی آن در دسترس قرار می‌گیرد تا از تجربه آن با داشتن اشتراک این سرویس لذت ببرید. این بازی هم روی نسخه‌ی ایکس‌باکس وانِ این سرویس قابل تهیه است و هم روی نسخه رایانه شخصی.



منبع : gamingbolt
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار