کد خبر: ۲۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 18
شرکت شیائومی از جمله برندهای چینی است که در مدت زمان کوتاه فعالیت خود موفق شد عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. این کمپانی در بیشتر زمینه بخصوص دیجیتالی فعالیت چشمگیری داشته و تاکنون محصولات مختلفی در بحث سلامتی، سرگرمی، صنعتی و برخی دیگر روانه بازار کرد.
به گزارش آی تابناک : در این بین علاوه بر تلفن هوشمند، به تولید تلویزیون هوشمند نیز می‌پردازد. بیشتر محصولات تلویزیون شیائومی در چین و هند به فروش می‌رسند و به نوعی بازار بزرگ شیائومی در این دو منطقه اقتصادی محسوب می‌شود.

به تازگی IDC گزارش داده در سه ماهه نخست سال 2019، شیائومی موفق شد سهمی 39 درصدی از بازار تلویزیون هوشمند هند را به خود اختصاص دهد. این میزان سهم در نوع خود قابل توجه است، زیرا شرکت‌های بزرگی چون ال جی، سونی و سامسونگ نیز حضور دارند که از بزرگان صنعت به شمار می‌روند.

شرکت‌هایی چون ال جی، سونی و سامسونگ به ترتیب رتبه دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند. این طور پیداست شیائومی رتبه نخست را در بازار بزرگی چون هند کسب کرده و نشان از محبوبیت برند موردبحث است.

ال جی سهمی 15 درصدی، سونی سهمی 14 درصدی و سامسونگ سهمی 12 درصدی را به خود اختصاص دادند که نسبت به سهم 39 درصدی شیائومی چندان بالا نیستند. سه غول بزرگ صنعت تلویزیون هوشمند تنها 41 درصد سهم بازار تلویزیون هوشمند هند را توانستند به خود اختصاص دهند. انتظار نمی‌رفت شیائومی در فروش به چنین رشدی دست یابد و این طور پیداست باید در آینده انتظار افزایش سهمی هم داشت.

از دلایل موفقیت شیائومی در بازار هند، همکاری مداوم با تولیدکنندگان محتوا ویدئویی هندی، قیمت مناسب و استراتژی درست برای این بازار بوده است. براساس آمار بدست آمده، شیائومی علاوه بر هند و چین، در روسیه هم بازار خوبی داشته و انتظار می‌رود در آینده بر آمار فروش آن در سایر بازارها نیز افزوده شود.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار