کد خبر: ۲۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 18
استودیوی رمدی (Remedy Entertainment) وعده داده است که عنوان جدیدشان Control، دنیایی متصل و پیچیده سرشار از فرصت‌هایی برای گشت و گذار و ماموریت‌های فرعی خواهد داشت با این حال تا به این جای کار هنوز ویدئویی از این موارد ندیده‌ایم. خوشبختانه به تازگی ویدئویی کامل از یکی از ماموریت‌های فرعی بازی در سایت IGN منتشر شده است که اطلاعات بسیاری در مورد لحظه به لحظه گیم‌پلی بازی در اختیار ما قرار می‌دهد.

به گزارش آی تابناک : در این مرحله فرعی، جسی فیدن (Jesse Faden)، شخصیت اصلی بازی را می‌بینیم که در منطقه‌ای که توسط یک گونه گیاهی بیگانه و عجیب احاطه شده است، دنبال تعدادی نمونه قارچی منحصر به فرد می‌گردد. از بخت بد این منطقه محل زندگی "افراد قارچی” عجیب و غریب و یک باس گیاهی غول‌پیکر است. شما در ادامه می‌توانید تریلر مربوطه را مشاهده کنید.

واضح است که این ماموریت از عناوین Resident Evil بسیار الهام گرفته است که از نظر من نکته مثبتی به شمار می‌رود. کات‌سین‌ها و دیالوگ‌ها کمی خشک به نظر می‌رسند اما در نظر داشته باشید که این یک مرحله فرعی است. همانطور که قبلا نیز مشاهده کرده بودیم، کات‌سین‌های مربوط به مراحل داستانی اصلی بازی بسیار چشمگیر هستند. اما در صورتی که تمایل دارید در خصوص بازی اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید مصاحبه با سازندگان بازی در خصوص داستان و المان‌های گیم‌پلی را بخوانید. همچنین در ادامه توضیح کوتاهی در مورد بازی ذکر شده است:

Control که در جهانی منحصر به فرد و در حال تغییر جریان دارد و واقعیت آشنای ما را در کنار وقایعی عجیب و غیر قابل توضیح قرار می‌دهد، یک عنوان اکشن ماجراجویی سوم شخص است که گان‌پلی شناخته شده رمدی را با قابلیت‌های مافوق طبیعی ترکیب کرده است.

بعد از این که یک آژانس محرمانه در نیویورک مورد هجوم تهدیدی از جهانی دیگر قرار می‌گیرد، بازی‌بازان در نقش جسی فیدن، مدیر جدید آژانس که در تلاش برای بازپس گیری کنترل است، قرار می‌گیرند. این بازی یک تجربه در سبک سندباکس و گیم‌پلی محور است که بر روی موتور اختصاصی Northlight توسعه یافته و بازی‌بازان را در ترکیب قابلیت‌های مافوق طبیعی، تجهیزات قابل تغییر و محیط‌های واکنشی هنگام مبارزه در جهان‌های عمیق و اسرارآمیزی که رمدی به آن شناخته شده است، به چالش می‌کشد.

عنوان Control قرار است در تاریخ سه‌شنبه 5 شهریور ماه 1398 مصادف با 27 آگوست 2019 میلادی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه و منتشر شود. به تازگی مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای بازی نیز به صورت رسمی توسط سازندگان بر روی فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت که شما می‌توانید از طریق این آدرس، این مشخصات را مشاهده کنید.


منبع : wccftech 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار