کد خبر: ۲۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 17
با توجه به تست سرعت جدیدترین مدل های MacBook Air مشخص شد که اپل از SSD هایی با سرعت پایین تر بهره برده و این تفاوت بزرگی با مدل های سال های قبلی خواهد داشت. در ادامه جزییات این خبر و علت این اقدام اپل را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

به گزارش آی تابناک : به تازگی MacBook Air 2019 برای تست ارائه شد ونتایج این آزمایش ها بر اساس نرم افزار Benchmark Disk Speed این بود که سرعت خواندن SSD ها نسبت به مدل های قبلی یا مدل MacBook Air 2018 کاهش یافته است. بر اساس این بررسی ها سرعت SSD ها در مدل 256 مک بوک 2019 با 1.3 گیگابایت در ثانیه همراه بوده و سرعت نوشتن آن به 1 گیگابایت در ثانیه می رسد. این در حالی است که سرعت خواندن SSD ها در MacBook Air 2019بیش از 2 گیگابایت در ثانیه بوده و سرعت نوشتن آن به 920 مگابایت در ثانیه رسیده است.

باید بگوییم که سرعت نوشتن تقریبا یکسان است اما سرعت خواندن به شدت کاهش یافته است. از سوی دیگر در مدل 128 مک بوک 2019 شاهد سرعت نوشتن 500 مگابایت در ثانیه و سرعت خواندن 1.3 گیگابایت در ثانیه خواهیم بود. گفته شده که این کاهش سرعت تا 35 درصد بوده که قطعا قابل توجه خواهد بود. از سوی دیگر مشخص نیست که این وضعیت ادامه داشه باشد یا خیر اما قطعا باعث نارضایتی کاربران خواهد شد. از سوی دیگر باید بگوییم که احتمالا این مدل جدید با این تغییر سرعت در SSD ها با قیمت پایین ترین ارائه خواهد شد.


منبع : سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار