کد خبر: ۲۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 15
با عبور Word از یک میلیارد نصب در اندروید، نشانه‌ای دیگر از موفقیت سیاست مایکروسافت در عرضه اپلیکیشن‌های خود در دیگر پلتفرم‌ها رقم خورد. ورد اولین اپلیکیشن اندرویدی مایکروسافت محسوب می‌شود که توانسته است به یک میلیارد نصب بر روی اندروید دست پیدا کند.
به گزارش آی تابناک : ورد اولین اپلیکیشن مجموعه آفیس بود که بر روی اندروید به نصب 500 میلیونی دست پیدا کرد. اندورید 2 میلیارد کاربر دارد و این یعنی نصف کاربران اندورید ورد را نصب کرده و از آن استفاده می‌کنند. با وجود 1.5 میلیارد کاربر ویندوز، دور از ذهن نیست که به زودی کاربران وردِ اندروید از وردِ دسکتاپ بیش‌تر شود. البته ممکن است هم اکنون هم بیش‌تر باشد، اگر کاربران ای‌او‌اس را نیز در نظر بگیریم.

البته از پیش نصب بودن مجموعه آفیس بر روی گوشی‌های سامسونگ و دیگر گوشی‌ها مزایایی داشته، اما این قطعا تنها عامل گذر ورد از یک میلیارد نصب نبوده است؛ زیرا ورد بر روی اندروید امتیاز 4.5 از 5 را در اختیار دارد و توسط بیش از 3.5 میلیون نفر پیشنهاد شده است.

با عرضه گسترده اپلیکیشن‌های مایکروسافت بر روی سیستم عامل‌های دیگر به خصوص اندورید، پر بی راه نیست اگر بگوییم مایکروسافت توانایی لازم برای عرضه اندورید مخصوص به خود را که از لانچر مایکروسافت، اجِ اندروید و کورتانا قدرت می‌گیرد را دارد.

با موفقیت‌های مایکروسافت بر روی پلتفرم‌ گوگل، آیا هر نکته‌ای در مایکروسافت می‌بینید که بخواهد گوشی اندرویدی خود را بسازد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.




منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار