کد خبر: ۲۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 15
نرم‌افزار اداری محبوب مایکروسافت موسوم به Word به رکورد جدیدی در سیستم عامل اندروید دست یافته و تاکنون بیش از یک میلیارد بار روی دستگاه‌های این پلتفرم نصب شده است.

به گزارش آی تابناک : یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای شرکت مایکروسافت که احتمالا همه ما به نحوی آن را می‌شناسیم یا با آن سروکار داشته‌ایم، مایکروسافت ورد است که نسخه اندروید آن اکنون به دستاورد جدیدی به لحاظ تعداد نصب در این سیستم عامل دست یافته است.

نسخه اندروید ورد تا ماه مه سال ۲۰۱۸ به رکورد نیم میلیارد نصب رسیده بود، اما این رقم حالا به مرز ۱ میلیارد نصب رسیده است. با توجه به این که مجموع تعداد تلفن‌های اندروید چیزی حدود ۲ میلیارد دستگاه است، این یعنی نصف گوشی‌های اندرویدی دنیا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. از آن‌جایی که مجموع تعداد کاربران ورد بر روی کامپیوترهای ویندوز ۱.۵ میلیارد نفر است، به‌زودی تعداد کاربران ورد بر روی اندروید از سیستم‌های دسکتاپ بیشتر می‌شود.

مایکروسافت مطمئنا بخشی از این آمار را مدیون نصب پیش‌فرض این نرم‌افزار بر روی دستگاه‌های سامسونگ و سایر شرکت‌هاست، ولی این تمام ماجرا نیست، چون امتیاز ورد در فروشگاه اپلیکیشن‌های اندروید ۴.۵ از ۵ است و بیش از ۳.۵ میلیون نفر اعلام کرده‌اند که از نظر آن‌ها این برنامه کارآمد است.

اکنون با توجه به این موفقیت چشمگیر فکر می‌کنید اگر مایکروسافت تلفن هوشمند اندرویدی بسازد و لانچری اختصاصی به همراه مرورگر اج و دستیار صوتی کورتانا را روی آن قرار دهد، موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.





منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار