کد خبر: ۲۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 15
شرکت مک لارن را می‌توان یکی از تولیدکنندگان بزرگ سوپراسپرت دانست که هر سال نسل جدیدی از مدل‌های هیجان انگیز خود را معرفی می‌کند. برای سال 2019 تاکنون چند مدل سوپراسپرتی معرفی شد و حال نوبت به یک مدل دیگر رسید.

به گزارش آی تابناک : در جریان فستیوال سرعت گودوود بریتانیا، مک لارن با دستی پر به میدان آمده و از سوپراسپرت جدید 570GT رونمایی کرد. خودرویی با چراغ‌های LED باریک که شباهتی به مدل‌های دیگر نداشته و از طراحی جذاب و پریمیومی‌تر بهره می‌برد.

به گفته مک لارن، 570GT یک مک لارن کاملا جدید است که جایگزین مک لارن 570محسوب شده و به عنوان یک مدل Grand Tourer شناخته می‌شود. پیشرانه پرتوانی برای این نسخه در نظر گرفته شده که همراه با ارگونومی بالا طراحی، می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهدسوپراسپرت جدید 570GT مک لارن

در فضای بیرونی ابعاد 14 فوت مکعبی دارد و در فضای داخلی نیز با مدلی لوکس رو به رو هستیم. تریمی از جنس آلکانترا و چرم ناپا که در هر خودرویی نمی‌توان شاهد آن بود. افزایش ابعاد 570GT بدان معنا نیست که نمی‌تواند عملکرد بالایی داشته باشد.

مک لارن پیشرانه 4.0 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو 612 اسب بخاری به کار گرفته که نسبت به موتور 3.8 لیتری هشت سیلندر 562 اسب بخاری مدل‌هایی نظیر 570و نسخه اسپایدر آن قدرتمندتر است. این پیشرانه 570GT را قادر می‌سازد تا در کمتر از 3.1 ثانیه به سرعت فراتر از 200 کیلومتر دست یافته و در کمتر از 9 ثانیه نیز به سرعت 324 کیلومتر برساعتی می‌رسدسوپراسپرت جدید 570GT مک لارن

مک لارن اذعان داشته این خودرو نزدیک به محصولات پورشه، استون مارتین و فراری است. اما هیچ یک همانند 570GT جذاب و منحصربفرد نیستند. متاسفانه بریتانیایی‌ها مشخص نکردند چه زمانی باید شاهد عرضه این خودرو باشیم و با چه قیمتی به فروش خواهد رسید.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر وارد سایت مک لارن شوید.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار