کد خبر: ۲۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 14
اخیرا پتنتی از شرکت سامسونگ منتشر شده که طرحی ساده از یک عینک واقعیت افزوده را نشان می‌دهد. این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده که با باز و بسته شدن به طور خودکار روشن و خاموش می‌شود.

به گزارش آی تابناک : با توجه به پتنت جدید شرکت سامسونگ که توسط وبسایت Patently Apple کشف شده، به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال بررسی شرایط موجود به منظور تولید عینک واقعیت افزوده است. این پتنت که در دفتر نشان تجاری و پتنت ایالات متحده به ثبت رسیده، دستگاه تاشویی را نشان می‌دهد که شبیه عینک‌های عادی اما با فریم‌های ضخیم‌تر است. درون این فریم‌ها احتمالا قطعات الکترونیکی دستگاه قرار می‌گیرد. هرچند محصولی که در این پتنت می‌بینیم، شاید با محصول مصرفی نهایی تفاوت زیادی داشته باشد، اما طراحی آن به گونه‌ای است که با باز شدن دستگاه به طور خودکار فعال می‌شود.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید پروژکتور این دستگاه در دسته آن قرار گرفته و تصاویر را به نمایشگر کوچکی می‌فرستد که روی شیشه عینک تعبیه شده است. این دستگاه با استفاده از سنسورهای مغناطیسی خود اطمینان می‌یابد که دستگاه به صورت اتفاقی خاموش نشده و تنها در صورتی خاموش شود که کاربر با اختیار آن را ببندد.

از آن‌جایی که این پتنت ممکن است هرگز وارد بازار مصرفی نشود، سامسونگ در طرح خود به قطعات آن اشاره خاصی نکرده است. با این حال، اگر کره‌ای‌ها تصمیم بگیرند که روزی این دستگاه را عرضه کنند، احتمالا از پردازنده‌ای بر پایه معماری ARM استفاده خواهند کرد.





منبع : انگجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار