کد خبر: ۲۴۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 March 14
تلگرام بیش از همه به خاطر گروه ها و کانال های خود شناخته شده است و بروزرسانی که امروز در این پیام رسان انجام شده است این قابلیت ها را بیش از همیشه تقویت کرده است. در این بروز رسانی تلگرام تعداد اعضای Supergroup ها را از 1000 به 5 هزار نفر افزایش داده است.

تلگرام بیش از همه به خاطر گروه ها و کانال های خود شناخته شده است و بروزرسانی که امروز در این پیام رسان انجام شده است این قابلیت ها را بیش از همیشه تقویت کرده است. در این بروز رسانی تلگرام تعداد اعضای
Supergroup ها را از 1000 به 5 هزار نفر افزایش داده است.

در این بروزرسانی ادمین Supergroup میتواند با استفاده از قابلیت جدید Pinned Message توجه کاربران گروه را به پیام های مهم جلب کند. این گونه از پیام ها در بالاترین جای صفحه برای کاربران نمایش داده میشود و برای همه اعضا در خصوص آنها اعلان یا Notification ارسال میشود، حتی اگر گروه را بی صدا یا Mute کرده باشند.

بروزرسانی جدید در تلگرام: امکان ایجاد Supergroup با 5 هزار عضو / قابلیت Pinned Message / مقابله با اسپم


همچنین از امروز Supergroup ها میتوانند به شکل عمومی یا Public باشند و از یک لینک کوتاه برخوردار شوند که به این طریق دیدن تاریخچه کل گروه و پیام های آن برای کاربران ممکن میشود.

بروزرسانی جدید در تلگرام: امکان ایجاد Supergroup با 5 هزار عضو / قابلیت Pinned Message / مقابله با اسپم

اما مشکل Spammer ها هنوز باقی است و تلگرام برای مقابله با این موضوع از ابزارهای Moderation برای ادمین گروه استفاده میکند. به این طریق ادمین میتواند به سرعت پیام های اسپم را از گروه پاک کند و کاربران خاطی را از گروه اخراج و آنها را گزارش دهد.

بروزرسانی جدید در تلگرام: امکان ایجاد Supergroup با 5 هزار عضو / قابلیت Pinned Message / مقابله با اسپم


این قابلیت تنها در Supergroup ها موجود است اما از امروز هر گروهی میتواند به یک Supergroup تبدیل شود. این بروزرسانی در حال حاضر برای اندروید و iOS انجام شده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرمین
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
1
تلگرام خیلی شلوغ پلوغه، من اتفاقاً به اپ های قدیم مثل وایبر و واتس اپ برگشتم، یه اپ جدید هم گرفتم ویسپی، خیلییی عالی بود، مجانی به اروپا موبایل زنگ می زنم راحت صحبت می کنم
جلیل احمد
United States
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
خیلی خوب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار