کد خبر: ۲۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 14
شرکت "سونی" سریعترین هاب USB-C جهان را معرفی کرد؛ این هاب یا ترمینال حرفه ای، به گفته Sony سریعترین هاب جهان با این رابط است. در ادامه برای آشنایی با هاب MRW-S3، با ما همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : شرکت "سونی" سریعترین هاب USB-C جهان را معرفی کرد؛ این هاب یا ترمینال حرفه ای، به گفته Sony سریعترین هاب جهان با این رابط است. در ادامه برای آشنایی با هاب MRW-S3، با ما همراه باشید.

سریعترین هاب جهان، MRW-S3 از سونی

ترمینال MRW-S3 از درگاه USB 3.1 نسل دوم، با تمامی پهنای آن استفاده کرده است. ظاهرا دیگر رقبا و مدل های مشابه MRW-S3 از تمامی ظرفیت پهنای باند استفاده نکرده اند. این هاب می تواند به سرعت 1000 مگابایت در ثانیه دست یابد که تقریبا بیشترین سرعت نقل و انتقال درگاه فوق است. در برخی از مادربردها، کنترلر USB-C به پردازنده و یا یک تراشه مجزا نصب است؛ حتی در نوت بوک ها. به همین علت سرعت نهایی می تواند بسیار بالا برود. البته استفاده از پورت USB-C تنها برای این منظور نیست.

هاب MRW-S3

خروجی HDMI مورد استفاده در این هاب می تواند از خروجی 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه پشتیبانی نماید. همچنین می توانید یک درگاه USB-C کامل را هم بر روی آن مشاهده کنید. در بخش دیگری از این هاب، دو کارت خوان چند کاره نصب شده است که انواع مموری کارت را با آداپتور و بدون آن پوشش می دهد. همچنین یک پورت USB 3.1 نسل دوم نوع A و یک USB PD با توان 100 وات، بر روی آن تعبیه شده است.  با ترمینال MRW-S3 می توانید یک USB-C را در لپ تاپ و یا کامپیوتر ها، به یک هاب همه کاره مبدل کنید.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار