کد خبر: ۲۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 13
دونالد ترامپ در جدیدترین اظهارات خود در توئیتر در رابطه با ارزهای دیجیتال صحبت کرده و اعلام کرده است که "طرفدار بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال نیست". او دلیل این موضوع را ناپایداری ارزش‌ها و به روی هوا بودن اساس آنها اعلام کرده است.

به گزارش آی تابناک : رئیس جمهور آمریکا در یک رشته توئیت در رابطه با ارزهای دیجیتال گفته است که فیسبوک به تازگی ارز مجازی خود لیبرا را معرفی کرده است که این ارز ایستادگی ضعیفی دارد و این کمپانی باید بر طبق اصول بانکداری جلو برود و مانند هر موسسه مالی دیگر از قوانین پیروی کند. این درحالیست که هفته گفته گروه دموکرات‌ها از فیسبوک درخواست کردند تا برنامه لیبرا را به حالت تعویق درآورد تا خطرات آن بر روی سیستم بانکداری جهانی به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

مانند همیشه اظهارات ترامپ در رابطه با ارزهای دیجیتال، سخنان ملی‌گرایانه درخصوص دلار ایالات متحده به پایان رسید. او گفت:

ما تنها یک ارز واقعی در ایالات متحده داریم و آن قدرتمندتر از هر زمان دیگری است؛ هم قابل اعتماد است و هم مطمئن. این ارز با فاصله قدرتمندترین واحد پول در جهان است و همیشه اینگونه خواهد ماند. این ارز دلار ایالات متحده است.

نظرات ترامپ در مورد بیت کوینواکنش راست‌گرایان به اظهارات ترامپ

مشخص نیست که چرا ترامپ این زمان را برای صحبت درخصوص ارزهای دیجیتال انتخاب کرد. کاخ سفید روز گذشته میزبان جمعی از گروه محافظه‌کار بود تا به گلایه‌های ترامپ درخصوص سانسور در شبکه‌های اجتماعی گوش کنند. احتمالاً در همان جلسه صحبت‌هایی درخصوص لیبرا و بیت کوین مطرح شده است. در هر حال، منبع این اظهارات ترامپ هر کجا که باشد به نظر می‌رسد که دسته بزرگی از آنها (راست گرایان و مخالفان دولت در زمینه ارزهای دیجیتال) خوشحال نشده‌اند.

Mike Cernovich یک نمونه از این افراد است که به عنوان یکی از مفرسان راست‌گرا در پاسخ به اظهارات ترامپ گفته است:

این اشتباه بزرگی از سمت تو است و نشان از عدم بصیرت دارد.

او در ادامه این توئیت تلاش کرده است تا به ترامپ در رابطه با مزایای بیت کوین توضیح دهد.واکنش راست‌گرایان به اظهارات ترامپ در مورد بیت کوین



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار