کد خبر: ۲۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 13
حدود یک سال پیش بود که شرکت وان‌پلاس به صورت رسمی اعلام کرد قصد دارد نیم نگاهی به بازار تلویزیون‌های هوشمند داشته باشد و در این حوزه از بازار نیز وارد شود. به نظر این روند مراحل لازم خود را طی کرده و این شرکت به زودی قصد دارد تلویزیون هوشمند خود را راهی بازار کند.

به گزارش آی تابناک : ماه گذشته منبعی چینی اخباری مبنی بر برنامه تأیید شده در گروه تصمیم‌گیری شرکت وان‌پلاس را منتشر کرد که بر اساس آن با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، عرضه تلویزیون با برند وان‌پلاس در دستور کار نهایی این شرکت قرار گرفته است.

در همین زمینه وبسایتی با نام All About OnePlus نیز منبعی منتشر کرده که نوع خاصی از ریموت کنترل با شماره مدل RC-001A که توانسته گواهینامه‌های Bluetooth SIG را دریافت نماید را در لیست این موسسه یافته و مربوط به شرکت وان‌پلاس است. این ریموت کنترل به نوعی می‌تواند اولین نشانه از عرضه محصول نهایی این شرکت در گروه تلویزیون‌ها باشد.

optv-2.jpg

پیش از این یکی از مدیران این شرکت نیز اعلام کرده بود که اگر وان‌پلاس وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند شود قصد دارد که افق دید در این حوزه را به کلی دگرگون کند و تلویزیون‌های ما را به هوش مصنوعی کارآمدی مجهز کند.

در این زمینه تلویزیون بهرمند از هوش مصنوعی مسلماً یک دستیار هوشمند مانند آنچه تا به حال در گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم خواهد داشت و با دکمه‌ای اختصاصی که روی ریموت کنترل دستگاه قرار دارد می‌توان آن را فراخوانی کرد.

نکته مهم دیگر این است که منابع دیگری از وان‌پلاس خبر داده‌اند که این شرکت با عرضه تلویزیون‌های خود، پشتیبانی و بروزرسانی نرم‌افزاری پنج ساله‌ای را برای آنها ارائه خواهد نمود که می‌تواند روز به روز بر افزایش قابلیت‌های هوشمند و به صورت کلی کلیه مواردی که می‌تواند در زمینه افزایش کیفیت تصویر و عملکرد دستگاه بینجامد را بروز و همواره در بالاترین درجه از ارائه کارایی نگه دارد.

شایعه دیگری که در مورد این تلویزیون‌ها وجود دارد استفاده آنها از یک دوربین داخلی است که هنوز نمی‌توانیم به صورت کامل در مورد عملکرد آن صحبت کنیم؛ البته در این حالت دوربین مورد استفاده در این تلویزیون می‌تواند نگرانی‌های امنیتی را نیز در پی خود داشته باشد که باید ببینیم شرکت سازنده چه فکری برای پاسخگویی به آنها خواهد کرد.

optv-1.jpg

همانطور که می‌دانید برند وان‌پلاس در هند محبوبیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل با عرضه محصول جذاب این شرکت در گروه تلویزیون‌ها مسلماً یکی از مقاصد مهم این شرکت به جز سرزمین مادری خود، کشور هند خواهد بود.

در نهایت باید در خصوص مشخصات پنل دستگاه نیز باید گفت که استفاده از پنل‌های OLEDراهکاری توجیه‌ناپذیر برای یک شرکت با فلسفه ارائه محصولات ارزان قیمت است و در صورت عرضه این محصول به صورت نهایی باید منتظر استفاده از پنل‌های LED در رزولوشن 4K برای آن باشیم.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار