کد خبر: ۲۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 11
اخیراً نسخه‌ی ویندوز 10 برنامه‌ی وان‌درایو بروزرسانی جدیدی دریافت کرد که شامل موارد جدید و بهبود عملکرد می‌باشد. همچنین این نسخه معرف آیکون جدید مبتنی بر زبان طراحی جدید مایکروسافت است که پیش‌تر برای سایر سیستم عامل‌ها عرضه شده بود.
به گزارش آی تابناک : اولین تغییری که پس از دریافت نسخه‌ی جدید با آن مواجه خواهید شد، آیکون جدید وان‌درایو است. این بروزرسانی پای آیکون تقریباً جدید وان‌درایو را بالاخره به ویندوز 10 باز می‌کند. شاید جالب باشد که بدانید از معرفی این آیکون جدید برای کاربران اندروید و iOS بیش‌تر از یک ماه می‌گذرد.

همچنین مایکروسافت در این نسخه یک صفحه‌ی ورود (splash screen) جدید را معرفی کرد. زمانی که برنامه را اجرا می‌کنید، متوجه‌ی انیمیشن‌های جدید خواهید شد. در نهایت اینکه نسخه‌ی ویندوز 10 وان‌درایو اکنون از رابط کاربری مشابهی با نسخه‌ی تحت وب، نسخه‌ی اندروید یا نسخه‌ی iOS بهره می‌برد.

شایان به ذکر است که نسخه‌ی جدید وان‌درایو در حال حاضر فقط برای کاربران حلقه‌ی Skip Ahead ویندوز اینسایدر دردسترس است. به این معنی که کاربران حلقه‌ی فست یا کاربران عادی بروزرسانی ماه مه 2019 ویندوز فعلا قادر به دریافت آن نخواهند بود. با این بروزرسانی نسخه‌ی برنامه به 19.21.82.0 ارتقا یافت.

نظر شما چیست؟




منبع : mspu

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار