کد خبر: ۲۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 11
عنوان Cuphead اثر استودیوی MDHR واقعا یک بازی بسیار محبوب و پرطرفدار است که از زمان عرضه خود در سپتامبر ۲۰۱۷ تا به حال، موفق به فروش بیش از ۴ میلیون نسخه شده است. با وجودی که عرضه اولین بسته گسترش دهنده‌ی آن به اسم The Delicious Last Course به سال آینده موکول شد اما ظاهرا هنوز هم قرار است چیزهای زیادی از Cuphead و Mugman ببینیم.
به گزارش آی تابناک : Netflix در کنار King Features Syndicate در حال همکاری با استودیوی MDHR هستند تا یک سریال جدید با اقتباس از این بازی تولید کنند. همانطور که Hollywood Reporter گزارش می‌دهد، The Cuphead Show شامل استایل انیمیشن‌های دهه ۳۰ میلادی خواهد بود. این انیمیشن داستان قهرمان‌های ما، Cuphead و Mugman، را که به دنبال یک شرط بندی به دنبال تصاحب روح شیطان هستند، بسیار بیشتر از چیزی که در بازی دیدیم گسترش خواهد داد. Chad و Jared Moldenhauer، دو کارگردان معروف، در کنار C.J. Kettler از King Features به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این انیمیشن انجام وظیفه خواهند کرد.

این انیمیشن از Netflix به زودی به مرحله تولید خواهد رسید و شامل حضور Dave Watson که Mickey Mouse Shorts را تولید کرده بود، خواهد بود که وظیفه تهیه کنندگی این اثر را بر عهده خواهد داشت. در حالی که کاملا مشخص است The Cuphead Show هنوز تا زمان رفتن روی آنتن این شبکه فاصله بسیاری دارد اما دیدن این که تعداد مخاطبان بیشتری قرار است به این اثر اضافه شوند تا طرفداران آن افزایش پیدا کند، هنوز هم بسیار لذت بخش و خوب است.



منبع : gamingbolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار