کد خبر: ۲۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 11
پس از گذشت مدت زمان نسبتا طولانی در نهایت نینتندو تصمیم گرفت به رونمایی کنسول جدید خود نینتندو سوییچ لایت بپردازد. کنسولی که پیش از این شایعات بسیاری درباره آن منتشر شد و در نهایت رسما معرفی شده است.
به گزارش آی تابناک : هدف نینتندو از معرفی سوییچ لایت ارائه کنسولی قابل حمل‌تر با ویژگی‌های کارآمدتر است. گذشته از آن نینتندو سوییچ لایت وزن کمی داشته و با قیمت به مراتب کمتر از سوییچ اصلی به فروش می‌رسد.

این کنسول به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز است که جایگزین پنل 6.2 اینچی نینتندو سوییچ شد. همچنین دیگر خبری از کنترلرهای جدا شوند جوی کان نیست و با یک کنسول یکپارچه دستی رو به رو هستیم.

متاسفانه دیگر خبری از سنسور IR، قابلیت اتصال به تلویزیون نیست. بنابراین اگر به دنبال کنسول  بازی همراه هستید که نهایت یک کنسول کاربردی را می‌خواهید، باید سوییچ لایت را گزینه مناسبی دانست. با حذف برخی قابلیت‌ها از جمله حالت هیبریدی، بازی‌هایی که به پشتیبانی این حالت می‌پرداختند در سوییچ لایت قابل اجرا نیستند. Super Mario Odyssey، سری بازی‌های Pokémon و در نهایت The Legend of Zelda: Breath of the Wild از جمله بازی‌های قابل اجرا روی سوییچ لایت هستند.

نینتندو قصد دارد سوییچ لایت را در 20 سپتامبر سال جاری با قیمت 200 دلار عرضه کند. گزینه‌های رنگی این کنسول فیروزه‌ای، خاکستری و زرد خواهد بود. با قیمت 199.99 دلار می توان بیان کرد سوییچ لایت 100 دلار ارزان تر از سوییچ است. 

گذشته از آن سوییچ یک نسخه ویژه این کنسول با نام Pokémon Sword and Shield معرفی شده که شامل طرح این بازی شده و به رنگ خاکستری روشن است. همچنین کلیدهای رنگی آبی و قرمز نیز روی این کنسول قابل مشاهده می‌باشد.

این نسخه ویژه 8 نوامبر امسال عرضه می‌شود و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت نینتندو مراجعه کنید. شایان ذکر است که نینتندو سوییچ لایت در ابتدا راهی بازار ژاپن شده و سپس به دیگر بازارها ورود پیدا می‌کند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار