کد خبر: ۲۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 11
Monster Games به همراه 704‌Games اولین تیزر تریلر عنوان NASCAR Heat 4 را به انتشار رساندند که آخرین نسخه‌ی معرفی شده در این فرنچایزِ ریسینگ است. این بازی قرار است در سپتامبر سال جاری میلادی به عرضه برسد که شامل ۱۵۰ خودرو و ۳۸ پیست مختلف خواهد بود و یک سری بهبود تازه‌ نیز به بخش Career Mode این سری اضافه کرده است.

به گزارش آی تابناک : در کنار نقشه پیست‌ها و جاده‌ها و همچنین بهبودهای بصری و گرافیکی، سازنده‌های این بازی قول داده‌اند که بخش Career Mode آن عمیق‌تر از نسخه‌های قبلی این سری باشد. در حالی که هنوز باید ببینیم این عمیق‌تر بودن چطور به انجام خواهد رسید، اما این بازی کاملا پتانسیل لازم برای انجام این کار را دارد. فیزیکی رانندگی‌ها بسیار نسبت به قبل بهبود پیدا کرده و هیچ قطعه‌ای روی پیست‌های جاده نیز در این بازی وجود نخواهد داشت. اما اگر این ویژگی‌ها برایتان کافی نیست، باید این مژده را هم به شما بدهم که سری خودروهای Toyota Supra نیز از طرف سازنده‌های این بازی به لاین آپ خودروها اضافه شده است.

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، عنوان NASCAR Heat 4 قرار است در ماه سپتامبر به عرضه برسد که پس از آن برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد داشت. نسخه قبلی این سری یعنی NASCAR Heat 3 از نظر فیزیک و جلوه‌های بصری و گرافیکی مورد ستایش عده زیادی از مردم قرار گرفت و حال که نسخه چهارم آن قرار است در این زمینه پیشرفت‌ها و بهبودهای بیشتری داشته باشد، شدیدا مشتاق و هیجان زده‌ایم که ببینیم نتیجه آن چه خواهد بود. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این سری و کسب آمادگی برای تجربه نسخه چهارم، مصاحبه سازندگان NASCAR Heat 3 را از این آدرس مشاهده کنید. شما می‌توانید در روزها و هفته‌های آتی نیز همچنان ما را دنبال کنید تا به محض مشخص شدن تاریخ عرضه دقیق این بازی، شما را از آن با خبر کنیم. در ادامه نیز دعوت می‌کنم که اولین تیزر تریلر نسخه چهارم این سری را مشاهده کنید.

منبع : gamingbolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار